Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 891 ggr
Rorvers
0

Saknar att ha råtta !

Hej , jag hade råttor förut. Med dom dog av att dom fick knölar :( Dom var världens underbaraste och jag räddade båda två för att dom var misssköta. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna erätta dom men nu är jag så sugen jag saknar dom små busfröna ^^ Någon som har ideér hur man kan övertala sina föräldrar att ha råttor igen ? :P

och vet någon vrf råttor får knölar ? :O:(

Tack!

Rorvers
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

SweGizmo
0

Knölarna var nog cancer, det är tyvärr inte helt ovanligt bland råttor, speciellt honråttor.

Jag har inte heller några råttor just nu, dem sista gick bort i julas, saknar också dem små underbara djuren:) Vet inte riktigt hur du ska övertala dem.

Min blogg: SweGizmo.se

lukiluk98
0

jag vill också ha råttor !!!!!

vet inte hur jag ska övertala dom för vi har två möss två fåglar och en katt och en hund =)

Rorvers
0

okej :/ Ja vi har ju 13 andra djur och dom är less på dom djuren! Men det är så konstigt för knölarna spräcktes och då får jag till vätrineren och då sa hon att det inte var nån fara. Sen dog den råttan av att hon inte kunde röra sej för att knölarna var för stor så hon kunde ju inte ens äta. Sen så hade jag bara en råtta och efter ett tag så fick hon också cancer så då for jag direkt till vätrineren och tog beslutet att avliva henne ;( Dom finaste råttorna i världen <3

SweGizmo
0

cancerknölar kan spricka och det är nog farligt… lämnar över den frågan till någon som har mer erfarenhet av spruckna cancerbölder. Det är nog iaf väldigt smärtsamt för djuret iaf.

Min blogg: SweGizmo.se