Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1015 ggr
amandapi
0

stolt råttägare!

Ville bara tala om att jag nu kan titulera mig som stolt råttägare Tungan ute

Skulle gärna dela med mig av bilder men avstår då jag nyss hämtat hem dessa underbara liv och inte alls vill störa dom för mycket i buren nu när de håller på att undersöka den Glad

CamillaS
0

Välkommen i råttägarskapet!
Du kommer inte att ångra dig att du släppt in sötsvansarna i huset. ;)

amandapi
0

åh jag älskar dom redan och de har varit hos mig i 2 timmar Glad

Den ena är väääldigt framåt och undersöker hela buren grundligt, är mycket nyfiken och kryper gärna in i tröjärmen och busar redan Tungan ute

Den andra är lite mer försiktig men riktigt nyfiken, kommer gärna fram efter att den andra råttan kommit fram men är lite mer reserverad. Men ack så goa de är bägge två!! Kyss

[r8ttor]
0

Välkommen till råttvädern Glad

zickan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:-D… bara början ;-).. snart blir det nog fler. hihi

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**

[oboybabe]
0

#5 den sötnöten kan du få skicka till mig hahaha =)

zickan
0

Den svarta tjejen kan man verkligen säga valde sin ägare. Inte alls varit så närgående till mig osv. Men så fort amanda kom och tog henne i famnen så satt hon bara still och gillade tillvaron. Andra gången när de hämtade tjejerna, så kastade hon sig rakt innanför Amandas tröja :-P

amandapi
0

haha ja verkligen. Så fort jag öppnar buren nu så kommer hon, hoppar ur och kryper in i tröjärmen på mig Glad

Idag så har jag en kortärmad klänning och när jag tog ut henne såg stackaren lite förvirrad ut, vart skulle hon ta vägen liksom? Flört Men hon hittade sin plats till sist, hon kröp ner i urringningen på mig och satte sig mellan brösten Tungan ute

zickan
0

hihi.. jo uringningen är alltid en hödjare för råttorna, rena pesten för matte när denne vill ha linne och är full av ärr :-P