Älskar dig min underbara Bella
Nu har det hänt, det känns fruktansvärt att behöva inse det men det är så det ligger till.
Bella hittades nyss död i buren
Efter en veckas medicinering mot bakterie började Bella bli hängig igen och idag var jag övertygad om att hon hade gett upp, jag hade rätt.
Kom hem från IKEA, varit borta i 1½ timme och jag ska försöka muta min älskling med lite lax då jag såg hennes konstiga vinkling på bakbenen. Kola satt bredvid henne och såg, ja ledsen ut.
Där låg Bella, alldeles nybortgången fortfarande mjuk i kroppen…
Har henne fortfarande i min famn nu när jag skriver, hon var min älskling och hon kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta
Det kommer bli fruktansvärt tomt utan dig, du var en av miljoner…
Sara, Terato du är så underbart speciell och jag hoppas du förstår det! Utan dig skulle jag aldrig klara av det här.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Neej fy vad tråkigt >< Vila i Fred Bella! <3
Vila i frid lilla vän <3
Mvh Nathalie

Beklagar sorgen :'(

Å, gud, jag gråter när jag läser..
Jag vet hur mycket du älskade henne och hur speciell och go hon var. Hade det inte varit för att det var trassel i hennes tidigare kull hade jag utan tvekan velat låna henne till avel.
Och det är klart jag ställer upp för dig, zakaraa, du är en av de underbaraste råttmänniskorna som finns! Önskar bara att jag hade kunnat hjälpa mer, känner jag nu..
Än en gång: stora jättebamsekramar!
Älskar mina stora små vänner..

nä stackars dig :( hoppas du får många pussar från dom andra tjejerna det brukar faktiskt hjälpa en aningen :P
#4 Du hade inte kunnat göra mer än du gjorde, och jag är oerhört tacksam för att du är du och för att du finns där och sträcker ut handen när det behövs
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning