Råttor iFokus

Råttor

Etikettavel
Läst 430 ggr
Ricko
0

(K) Rexade hanar, i blått eller Silver ba eubk.

Jag är ev. intresserad om någon planerar rexade råtthanar i blått eller Silver ba eubk(ev. även Siameser) om ca ett, två år - dvs när mina nuvarande 3 rått tjejer avlidit. Alltså inget aktuellt men vill gärna höra om någon ändå planerar detta. Jag finns i Västerbotten men transport brukar ju gå att lösa.

Är detta något du planerar, tveka inte att höra av dig!

Mvh // Emina.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

zickan
0

Sjukt svårt att planera så långt fram. Finns flera uppfödare som inriktar sig på blue. Och med blue kommer det nästan alltid black. Black har nog alla uppfödare till och från.
Om inget händer i mitt liv så kommer jag ännu hålla på att föda upp och kommer ännu hålla på med blue, black, cinnamon, ibland siames

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Katrin82
0

Jag har ju tex black rex dumbo just nu på 2 veckor..

Men just rexad blå är något jag hoppas få fram. Men hänger ju på om att man ska ha passande för avel, och svårt att veta så långt fram..

zickan
0

Blue var på väg att försvinnan ifrån sverige ett tag. Men ser ut att stadigt komma igen. HAde skitsvårt att hitta bra linjer att avla på. Men har flera importer på g som jag hoppas kunna fortsätta med. Så om 2-3 år lär det nog finnas rätt mycket blue igen

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ricko
0

Jo förstår det, men ville bara höra om någon planerar att börja eller har tänkt ev. ta kullar på någon av dessa färger längre framöver Glad

Men då vet jag. Får väl höra av mig när det blir mer aktuellt Flört

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se