Råttor iFokus

Råttor

Etikettavel
Läst 825 ggr
Thelondhil
0

någon planerad kull i augusti?

Jag undrar om det är någon i närheten av Uppsala eller Falun som planerar att ta en kull nu till sensommaren, så att sötnosarna blir att leta hem nån gång i september…

planerar att skaffa två honor till hösten och ska flytta tillbaka till mitt rum i Uppsala i september, och kommer vara borta 19-27 juli, så kan inte skaffa dem innan det.

Thelondhil
0

Menade 19-27 Augusti

zickan
0

Jag är inne på att ha kull med cinnamon eller svartögd siames.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Louisette
0

#2 jag är eventuellt lite intresserad av svartögd siames, så det vore kul :)

Anvariel
0

#2 Svartögd siames?? *biter sig i tungan och springer bort från datorn*

:) Åh… de är så otroligt vackra! Men jag ska ju inte ha fler råttor just nu… ynk.

Thelondhil
0

#2 okej, i sådana fall är jag väldigt intresserad av att komma och hälsa på, se på dem och även kanske köpa 2 honor om det går för sig?=)

var någonstans i sverige finns du?

zickan
0

Västerås

Louisette
0

Uh, det är ju en bit ifrån mig :(

Thelondhil
0

Västerås är ju inte allt för långt ifrån Uppsala, får man komma och hälsa på dig och dina sötnosar nån gång i juli kanske?=)

zickan
0

Beror hur man ser det. Tar knappt en timme från Uppsala och biljetten är billig.
Annars har du Shannaras lite innan gävle. Ett par i sthlm.

Louisette
0

Vem pratar du med nu? :) Thelondhil eller mig? För jag bor nämligen i Småland.. :(

Thelondhil
0

Jag har bil, så sträckan är ju inte alltför lång:)

Tanle
0

Zickan :  kommer gärna o tittar på dina råttizar (jag som har så nära *thi hi*)
el. de kanske blir farligt, me tanke på att jag tänkte skaffa mig 2 pojkar till höstkanten .. Oskyldig

Louisette
0

Jag får väl helt enkelt kolla efter transporthjälp, jag Oskyldig är sååå sugen på en svartögd siames!

zickan
0

#12 hehe.. *osis att bo så nära*
Välkommen över nån dag på fika för att para pilla på råttor med ;-). Men varnar om att just nu har jag en oväntad sjukt söt kull ungar. Samt att de 4 som kom hit via polisen verkar kunna släppa ifrån sig 1-2 kullar när som nu :-P

zickan
0

#13 för 100 extra så erbjuder jag att åka själv på alla håll som ligger ca 1 timme från mig ;-)

cosmonita
0

Jag planerar en kull i augusti, maila eller skicka ett pm om du är intresserad, mailadress finns på hemsidan.

www.cosmonita.se/rattor.html

Thelondhil
0

Zickan jag ska se när jag kommer vara i Uppsala, men nästa gång jag åker dig kommer jag gärna till V-ås o hälsar på dig och dina söta små=)

Cosmonita vi har redan en mailkonversation igång:P  Daniel här :) Kommer gärna och hälsar på dig och dina pälsklingar också på turen ner till V-ås om jag får! =)

[RussinsMusli]
0

Zickan; Jag är intresserad av en cinnamon hona! :D

cosmonita
0

#17 Jag misstänkte att det var du men kunde ju inte ta något för givet Glad

Vi hörs på mailen