Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2100 ggr
Kottikott
0

Stor bur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Höjd: 122cm

Bredd: 74cm

Djup: 51,5 cm

Säljer nu min fina bur som jag fick på studenten förra året.. Jag håller på och ska flytta och eftersom jag bara har 2 råttor nu och inte planerar att skaffa fler på ett tag så har jag en lite mindre bur åt dom istället..

Buren finns i Vadstena

Kottikott
0

Jag har en transportbur som jag kommer att sälja med, det är en rätt så stor katttransport från Granngården.. Just nu står den i källaren men ska försöka komma ihåg att gå ner imorn och kolla måtten och ta kort på den..

[RussinsMusli]
0

Hur mycket kostar buren?

Kottikott
0

Den stora hade jag tänk mej 900:- för och transporten 50:-

Kottikott
0

Transportburen har måtten:

Längd: 58cm Bredd: 37 Höjd: 30

Kottikott
0

Stor-städade buren precis, och när jag skrubbade av den i duschen så var ja nog lite hårdhänt, lossnade en del lack..

Så eftersom den lär lackas om går ja ner till 700:-

xLillaMy
0

Vill ha buren so bad!
Vart ligger vadstena? ..

Kottikott
0

I Östergötland, precis intill Vättern =)

Kottikott
0

Putt putt

Kottikott
0

Måste bli av med buren inom 2 veckor då jag håller på och flyttar..

500:- nedsatt till nu för att jag måste bli av med den snabbt..

Kottikott
0

Putt Putt

Kottikott
0

Inget intresse av den eller är den för dyr? Tänkte fall jag skulle ta å skänka bort det till råtthjälpen om ingen vill ha den..

antidote
0

Den är jätte fin och skulle gärna ta den men det är avståndet :/

Kottikott
0

Okej, vilken otur :/

Sänker till 300:- för jag måste verkligen bli av med den nu fort..

Gulliver-06
0

Hej!

Jag vill gärna ha den. Ska eventuellt till Motala imorgon, vet mer säkert efter kl. 18, och kan då plocka med den på vägen hem.

Visst skulle 6st råttor få plats i den utan problem?

Kottikott
0

Hej. Det skulle passa jättebra =)

Enligt bur-räknaren på Ratpower så kan det bo upp till 8 st i den och det är med det största och rekommenderade utrymmet per råtta =)

Kottikott
0

Putt Putt

Kottikott
0

Puttar för den igen… Lägenheten ska snart vara tömd och jag har ingen plats för den..

xLillaMy
0

Det är ju avståndet! :(
Samt hur man skulle kunna transportera den, lär ju inte få plats i bilen precis.
*suck*

Svartasilverskon
0

Finns den kvar och hur ser den ut i invändigt?

Kottikott
0

Ja den finns kvar, men tror Råtthjälpen skulle hämta den, vill gärna bli av med den denna vecka, så kan inte dom men du denna vecka så får du köpa den.. Det är 2 hyllplan, så med botten äre 3 nivåer för dom. sitter en lampa på väggen till höger i den där dom inte kommer åt, och så öär dt ett rör mellan högsta å mitten plan så dom kan ta sig upp å ner

Kottikott
0

Om någon kommer och hämtar den idag så ges den bort gratis!!! har så ont i ryggen så jag vet inte hur jag ska lyckas flytta den annars :/