finn ett fel

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Ett enormt långt inlägg? xD
Annars kan det ju vara att katten är där inne
Men jag har själv en katt som mer än gärna blir instängd hos kaninen på dagarna haha!
Hakuna matata!
Haha, vad sött! :)
hahaha aaw :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
ups :P undrar om ja lyckades fixa det nu.
jo hade öppet dörren till buren för att råtterna skulle få klättra runt på den. Så när ja kollar in så sitter min Björne där och studerar råttorna.
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

Haha, sött :)
hahahahaha…. ingen kommentar alltså *fniss*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilken söt katt, är det en oriental?
Sådär gör min Morticia så fort jag har lagt in gurka i kaninburen. Jag har flera gånger ertappat henne på bar gärning när hon käkar upp gurkan som kaninen fått. Eller så går hon bara in och kollar läget lite ibland. Sött är det iallafall =)
haha så gjorde min katt när vi hade kanin (men bara när kaninen va ute på äventyr..så fort han såg kaninen igen så sprang han fortare än va ja nånsin sätt honom springa förut :P
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Vår katt är rädd för råttorna. Men vi hade en vattenagam å då satt han jätte gärna i buren! Dess värre var ju inte Lunar som ödlan hette så pigg på att kissekatter skulle vara i hans terrarium :P