Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 826 ggr
[Mara-Bell]
0

Mycket trevliga honor

Jag har nu tagit mig själv i kragen för att se till mina honors bästa och inte bara tänka på mig själv. Mina arbetsförhållanden gör att jag i en tvåveckors period kasnke träffar råttorna två dagar, jag bor nämligen hos dom jag arbetar hos och kan inte hålla på med råttorna där. Under den tiden får dom mat och vatten med ingen uppmärksamhet. Enligt mig är det inte så dom ska ha det.

Och till er som undrar varför jag köpte råttorna, jag skaffade dom innan mitt liv började se ut så här, har varit arbetslös ett bra tag.

Jag glömde titta på vad en annons ska innehålla innan jag började skriva, så all information som ska vara med kommer strax.

Annonsen behöver inte vara låst.

[Mara-Bell]
0

Lumi & Naughty

• Födelsedatum 2009-11-01
  • Färg, teckning och hårlag Lumi-Dark Pearl American Berkshire?, Naughty-Black Husky Roan
  • Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v) Vet ej
  • Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Vej ej
  • Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Black Husky Roan, resten vet ej
  • Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning Anledningen står i första inlägget.
  • Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo Zoogrottan, Gislaved
  • Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Både Lumi och Naugty går bra i flock, dom har även lätt att acceptera nya individer.

Lumi är en otroligt självsäker och orädd individ som vill vara med i alla lägen. Hon vill helst vara utanför buren, och brukar sova tillsammans med mig på nätterna.

Naughty är social och framåt, men mer av den självständiga typen. Hon tycker bäst om att utforska saker på egen hand eller ligga ovanpå buren och titta på allt som händer.

• Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb Jag har funderat på att ta 200 för båda, men priset är inte det viktiga, utan hemmet. Vid intresse finns även bur att få med till ett visst pris.
  • Ort där råttan/råttorna finns Broaryd, Gislaved men kan tas till exempelvis Jönköping eller Nässjö
  • Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) emma.broaryd@hotmail.com, 073-80 43 562
[Mara-Bell]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lumi

[Mara-Bell]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Naughty

[Mara-Bell]
0

Ingen som är intresserad? Hemmet är som sagt viktigare för mig än att få betalt för dom.

iamavirgin
0

vet inte om örebro ligger nära, annars hade jag kunnat tagit hand om dom.

[Mara-Bell]
0

Örebro ligger tyvär ett antal timmar bort, vilket är för långt för mig att ta dom, jag akn som längst ta dom till jönköping åt det hållet. Men tack ändå.

[Mara-Bell]
0

Annonsen är ej längre aktuell då jag i går fick reda på att jag kommer ha arbetspraktik på hemmaplan från och med agusti. Detta gör att jag kommer kunna vara med dom dagligen.