Kapten Kattmat söker nytt hem..
• Födelsedatum: Nån gång i början på Mars 2009
•
• Färg, teckning och hårlag: Dubbel rex
•
• Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): Vet ej
•
• Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Vet ej
•
• Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Vet ej
•
• Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Hans nuvarande burkamrat har blivit väldigt dålig så jag måste ta bort honom ? och jag har inte tänkt skaffa fler råttor för tillfället så min lilla Kapten Kattmat söker boende i någon trevlig och busig flock. För jag vill inte att han ska få bli ensam.
•
• Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo: Gymnasieskolan i Rättvik. Dom har smådjurslinje så dom föder upp råttor. Skulle egentligen inte ha köpt honom, men jag var och kollade på honom när han var precis 5 veckor och så tog jag upp honom och han kröp upp till min hals och lade sig och sov, så jag kunde inte motstå honom.
•
• Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Han är väldigt nyfiken av sig och tycker om att mysa. Ska alltid krypa längst underst i högen om han kan. Han kan vara lite nypig av sig, men det har aldrig gått hål någonstans på någon.
•
• Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Jag vill bara att han ska hamna i ett bra hem. Han är ej reggad.
•
• Ort där råttan/råttorna finns: Vadstena i Östergötland.
•
• Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): emma.witasp@hotmail.com
•
• OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE: Inte låst

Puttar för min lilla sötnos..
Jag ska upp till Dalarna den 28de så om det bor någon uppåt eller efter vägen så är det inga problem med transport.. Åker över Örebro och Borlänge
ub´ngen bild?
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Håller med vill se bild =)

Gud vilken vacker pojke :O

Ja han är en riktig liten sötnos och ett charmtroll =)

Den här tråden kan låsas eller tas bort..