Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1328 ggr
spikeodumbo
0

Söker råttpojk=)

Söker en råtthane åt min kompis. Vi bor i gävleborgs län. Jag har tre andra råttor så att den krabbaten kommer att bo med dem=) färg eller öron typ spelar ingen roll.:) öppen för förslag..

maggaan
0

kan du fixa transport så har jag 3 råttpojkar som jag måste göra mig av med då jag ska flytta och får inte ha djur där.. :/

spikeodumbo
0

Vart bor du? hur gammla är dem? Vilken färg är det på dem?:D

spikeodumbo
0

tråkigt att du ej får ha djur på ditt nya ställe=(

maggaan
0

Göteborg, två black hooded, fast dom har väl inte riktigt den riktiga teckningen, och en black husky roan tror jag, fast han blir nog vit.. han e ljusgrå just nu!

black hooded är snart 14 veckor och huskyn är 16 veckor :)

Stadsrattan
0

har en massa ungar som e leveransklara på söndag å ska ev upp till kumla om du kan komma dit kan jag ta m,ed mig råttunge

Denna kommentar har tagits bort.
spikeodumbo
0

oki ska ta å fundera å prata med min kompis:)

Stadsrattan
0

vem svara du på?

spikeodumbo
0

er båda=) ska prata med henne idag å se vad hon är intreserad av.

8 men vad är det för färger och ungar du har?? vilken öron typ

Stadsrattan
0

jag har black hooded varigated stripe. sedan har jag äldre som e black varigated å cinnamon varigated.

Tislan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej har en liten 3 månaders kille som söker nytt hem.

Stadsrattan
0

Hej vet du än om du är intresserad?

[Liiillap]
0

Har 5 rått pojkar i 1 års åldern… dom är blå vi , svart, svart rexad, svart vit rexad och vit med svart huvud och rygg.. har även 3 små rått pojkar i svart, vit och brunspräklig ..dom finns i Hofors .. har möjlighet att transportera dom till Gävle..

spikeodumbo
0

#1 och 4, nej hade ingen chans att fixsa transport.

#11 och 13 ska prata med min kompis.

#11 vart bor du någon stans??=)

[Liiillap]
0

#14 gör så :) .behöver bli av med dom.. och om du tar en så blir det iaf en mindre :) du kan gärna smsa mig då jag inte har någon tillgång till dator förutom när jag är i skolan .. mitt nummer är 072 042 57 17

zickan
0

Jag har en pew kille på ca 1 år. srs reggad som söker eget hem.

Ratthjalpen.se har flera råttor som söker egna permanenta hem :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tislan
0

Jag bor i Örbyhus. Men har evt fixat ett hem till honom nu.  Så han är nog inte kvar länge till.

Stadsrattan
0

Hej inte fått något svar om du va intresserad.

spikeodumbo
0

18 nej är inte intresserad.

KickanW
0

Jag bor i Hudiksvall och ska ner till Stockholm om ungefär en vecka, då kan jag ta med en råttkille till dig på hemvägen om du hittat någon :)

spikeodumbo
0

20, Vad snällt=)

zickan
0

Då har du ju många bra alternativ på råttor :-D. Lär nog finnas en del i sthlm som söker hem.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

spikeodumbo
0

11, hej nu har jag pratat med min kompis och hon fastnade för han. Men vi undrar hur mycket du ska ha för han??=)

Tislan
0

Menar du mig?

spikeodumbo
0

24, ja:D:D

Tislan
0

Du kan väl maila mig på Ceciliawaxin@hotmail.com och berätta hur han kommer att bo och evt bilder skulle vara trevligt så att man vet att han kommer till ett bra hem. Jag vill ha 180 kr för honom.