2 råttor söker nytt hem
* Födelsedatum 1/2-10
* Färg, teckning och hårlag Black Varigated. slät DB
* Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v) 9/9
* Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Chabo 23/10-08 (återkommer med vikten) Ag Eubk mm slät dumbo
* Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Swea 4/1-09 (återkommer med vikten) Agouti varigated slät
* Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning Kom hem igen från köparen som inte kunde ha dom kvar :(
* Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo Uppfödd av mig
* Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
Mar är lite feg av sig, men han kommer mer och mer. Är inga problem att ha ute. är inte busig som sina andra bröder som är här, utan lugnare och sitter gärna och spanar, men visst kan även han få sina ryck och springa runt och busa. Han fungerar jätte bra i flocken jag har nu med både gamla och unga råttor:)
* Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb *
150:- och är reggad i SRS..
Ort där råttan/råttorna finns Hällefors, kan levereras till stora vår
* Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) *
0768018245 (sms) yesmio (a) live.se
OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE
behöver inte vara låst
Det är en bebis bild på Mar, nya kommer när jag skaffat batterier i kameran ^^

* Födelsedatum Okänt är ca 9-12 månader
* Färg, teckning och hårlag Agouti Hooded, rex dumbo
* Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v) Okänt
* Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Okänt
* Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Okänt
* Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning Han har inte fått någon namn än :( har inte kommit på nått som passar. Omplacerar för att våran personkemi inte stämmer, men han är en jätte trevlig råtta..
* Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo Privat**
* Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc** Han är en super trevlig råtta, och bedårande söt, ser ut som ett får i sin extrema rexpäls. Lite anonym i flocken, gör varken till eller ifrån. Är snäll mot små, kan vara lite bufflig mot äldre men har aldrig gjort nå elakt.
* Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 150 kr, är inte reggad men kan fås om man vill..
* Ort där råttan/råttorna finns Hällefors, kan levereras till stora vår
Dålig bild, kommer ny när jag har batterier ^^
Hur gammla är dem cirka.? varför ska du göra dig av med dem?

Ålder står i inläggen ^^
Mar har jag fött upp själv, han såldes men kom tillbaka och jag vill inte ha för mkt råttor hemma, och jag har redan 4 hanar hemma från kullen och 1 hona ^^
Den andra hanen trivs jag inte med, det är inge fel på honom, han är en härlig råtta men våran personkemi stämmer inte..