Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 768 ggr
[Liiillap]
0

Råttor tillsalu

köpte 6 rått pojkar av min kompis för drygt ett halv årsen och då var dom snart ett år.. så nu är dom väl 1,5 år.. dom är svarta, svart med vi mage, blåvit och vit med svart huvud och ett svart streck på ryggen.. en svart och den svarta med vit mage är krulliga i pälsen..

Min kompis har fött upp dom själv.. hon avlade efter att få den svarta färgen.. alla pojkarna är jätte mysiga.. bits inte men kan nafsas genom gallret.. den blå vita är lite mer blyg och osäker på sig själv  så han är lite mer stimig av sig när det gäller att plocka upp honom..

Har även 3 honor.. den ena blåvita honan kommer från samma person.. men hon är köpt på ett zoo.. och vet inte hur gammal hon är.. men vuxen iaf

den andra kommer från min klasskompis och är brun beigh grå aktig i färgen.. liknar ett visset löv i färgen.. är runt året

och den sista är svart och är oxå runt året.. hon är fin stamad.. och ägaren kunde ha skaffat stamtavla på henne men hon var inte intressserad så blev utan..

alla vill jag ha lika mycket för 50 kr st ..

säljer dom för att jag har tids brist

råttorna finns i Hofors.. som ligger 5 mil utanför Gävle..

Kan nå mig på min mejl :Liiillap@live.se

eller min mobil:0720425717

inlägget är öppen

Love-
0

var god och fyll i

Detta ska en r8säljesannons innehålla

• Födelsedatum
  • Färg, teckning och hårlag
  • Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v)
  • Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning
  • Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning
  • Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning
  • Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo
  • Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • Ort där råttan/råttorna finns
  • Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
  • OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism