tips på resebur?
Jag ska köpa en resebur. Titta på en söt liten bur men inte riktigt säker.
Någon som vet en som är bilig och bra till två råttor? vart kan man hitta bra burar för ett bra pris?
Om du behöver en lite mindre så är Överskottsbolagets transportbur väldigt bra och prisvärd!
Är det för fler råttor eller längre transporter tycker jag att du ska söka på blocket efter en vanlig kattransport!
De burar man brukar ha till t.ex spindlar (genomskinliga plastlådor med luftat lock) bode väll inte vara så dyra? =)
Här är en: http://www.akvarieshopen.com/breeder-box-large-45x30x175cm-p-5161.html
Hakuna matata!

Exo Terra lådor ja, dom funkar utmärkt, och kostar inte heller så mycket. Mellan 30-100:- har jag för mig? :)
Man kan sätta fast vattenflaskan i taket också, om de ska vara där länge i och med resan. (:
Såg för övrigt att det var fri frakt från återförsäljarna jag nämnde i #2 till någon gång i juni =)
Hakuna matata!
om man reser ca en timme, vad för bur skulle passa då. känner inte att jag vill köpa en stor kattbur. Men det passar en sådan där mindre #1
#5 Ska du bara resa någon timma kan du ju ta en skokartong eller liknande som du fixar till :)
Själv tar jag med mina i en ryggsäck om jag ska bort lite snabbt med dem bara (hälsa på hoss små tjejer som tycker om dem).
Hakuna matata!
Jag har köpt en hamster bur (galler) med handtag i taket. Iofs hade jag 3 när jag skaffade dem (Nu 5 ) :) Men den kostade mig 200:-