Råttbebisar säljes!
Hejhej allihopa!
Jag har en kull här hemma på 11 ungar, nu är det bara 5 kvar - 3 helmörka och en grå med bläs hanar, och en eup flicka! Alla är lugna, nyfikna och framåt.
* Födelsedatum: 17/4-2010
* Färg, teckning och hårlag: 3 helbruna hanar, en grå med vit bläs hane (kan inte teckningar så bra) och en eup flicka
* Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): 11 st
* Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Nemo, vet ej han kommer från djuraffärn och dom visste inte, 600 gr, brun caped tror jag det heter
* Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Russin, vet ej, 400 gr, grå/vit, vet ej
* Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Syftet var att få fram trevliga sällskapsråttor!
* Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo: Jag honan i Södertälje Zoo och hanen i Cazomas.
* Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Dom funkar jätte bra, va jag vet, nu har jag bara sätt dom vara med mamma/syskon.
* Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 100 kr, oregistrerade
* Ort där råttan/råttorna finns: Gnesta
* Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): moonlightkitten_@hotmail.com
* OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE: Öppen
Jag är inte så jätte bra på teckningar, någon som vet en sida där man kan läsa sånt och lite allmänt? :)
Och en sista grej - jag är intresserad av en relativt stor råttbur, någon som har? 
Jätte söta :D Ett litet tips bara strö är inte så bra att ha som botten material :)
Vad en R8 säljes/omplacerings annons ska innehålla
Här kommer vad en annons ska inhålla vid försäljning av råttor på sajten.
Kom ihåg att skriva annonsen rätt ifrån början, felaktiga annonser kommer att raderas direkt.
För regler samt exempel på annonser hittar du i artikeln:
Annonsregler för säljes och omplaceringsannonser
Säljes- omplaceringsannonser.
Detta ska en r8säljesannons innehålla
- Födelsedatum
- Färg, teckning och hårlag
- Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v)
- Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning
- Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning
- Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning
- Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo
- Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
- Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
- Ort där råttan/råttorna finns
- Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
- OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE
MVH / TEAMET PÅ R.I.F
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Har du ngn bild på föräldrarna? :)
Japp det har, jag är ny här så vet inte om jag kan lägga in den i anonsen eller om du vill ha den på mejl? 
#4 släng bara upp dom i tråden, som du har gjort med bebisbilden :)

mamman är en black husky roan och pappan är en agouti hooded
You can't spell Bitchy without Itchy
Tack, då vet jag. Vet du någon sida man kan lära sig mer om färger?
Man kan börja här
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tack :)
#8 Denna sida är rätt så bra oxå!
#11, tack! :D