Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 926 ggr
Polarn_o_Pyret
0

Råtträff i STHLM??

är det någon i stockholm dom kanske är sugen på att ha en råtträff som i HBG? det tyckte jag lät jättemysigt! Glad

Tixy
0

Vad var det för något? Berätta! Bor själv i Sollentuna, så om det funkar med datum och tider och så, så ska det nog gå.. ^_^

rattmamman
0

Jag är alltid nyfiken och intresserad, men man kanske är för gammal… (typ 38 år eller så) Flört

Tixy
0

Men ålder har väl ingen betydelse, alla har ju samma intresse oavsett? ;D

rattmamman
0

Nä, jag håller med. Alltså - jag är också sugen på att träffas!

Nadiaa
0

Samma här! :D Vore trevligt att prata med någon som också är intresserade av råttor och har erfarenhet, jag e ju själv nybörjare :)

copycat
0

Grymt! Bra initiativ!

Jag är superintresserad!

Vore kul att snacka litte råtta med er alla!

När, var, hur???

Blixxa
0

im in! :)

Tixy
0

Jag hakar gärna på, som jag skrev tidigare.. ;D

bRat-Bags
0

Kul grej, vore bra med lite mer info så man ser vad det handlar om, bor ju inte nära sthlm men kanske kan gå iaf då det verkar vara tunnt på värmlänningar här :D

Nadiaa
0

Är det någon som har något förslag på datum och något ställe där man kan träffas? :)

Mioo
0

Blev sugen att träffas jag också när jag såg tråden!!! Så när ett datum dyker upp är jag gärna på. Såg att det fanns fler "gamlingar" som jag!Räcka ut tungan

rattmamman
0

Som sagt, jag tror att man måste spika dag och tid om det ska bli något av.

copycat
0

För att kunna spika datum och plats kanske det vore bra o veta vad folk vill få ut av en träff. Vad vill ni att vi ska hitta på? Finns det några förslag på plats? Finns det något som ni vill dela med er av på träffen??

Jag skulle tycka att det vore skoj att ha lite workshop eller liknande. Ta del av andras tips och idéer IRL. Pyssla och snacka råtta :D

Tycker det vore skoj med en rått-pic-nic. Men det får nog vänta till sommaren.

Jag skulle kunna tänka mig att ses typ i februari eller mars (bra med lite framförhållning så man kan planera in det). För min del skulle det passa bäst på en helg. Kanske en söndag??

Om ingen annan har någon bra idé på mötesplats så kan ni gärna få komma hem till mig. Jag bor i en 2a i Solna med min kille och våra 4 råtttjejjer.

Någon annan som har några förslag/önskemål/idéer??

Nadiaa
0

#13 Tycker det låter bra om vi som vill kan få komma över till dig och pyssla :) Fast jag undrar om det inte blir lite trång, men det gör nog inget ^^ Sen…om man bestämmer lite innan vad man ska pyssla med så att man kan ta med sig rätt saker :)

t.ex. man kan ge varsit förslag på något som är lätt att göra, och sen skriva ner vad som behövs så att alla lätt ser vad som behövs för varje pyssel.

Men en söndag funkar för bra för mig, vilken som helst ^^

jess13
0

ja kan ox¨tänka mig att vara med!:)

copycat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 Finns det bara hjärterum så ;D Jag har lyckats få in 60 pers i min lägenhet som mest :D

Absolut.. det är jättebra om man kan förbereda lite så man har rätt material. Om det är någon som har någon bra idé på pyssel så får den gärna ta med sig material så det räcker till alla så kan man lägga en liten slant för materialet.

Vad vill ni dela med er av? Har ni något pyssel som ni är extra bra på?

Jag skulle kunna ordna fram material för att göra hängmattor som den rosa på bilden. Samt för att göra råttkoppel. Är det något som verkar intressant??

Tixy
0

#16, Det vore superskoj att komma över och pyssla! Skrattande Tyvärr har jag inga idéer, iaf inte än, men det kanske kommer så småningom.
För mig spelar inte datum någon större roll, så länge jag inte åkt ner till göteborg eller något sånt då. ^^

Men… råttor? Oskyldig Ta med eller lämna hemma?

copycat
0

Den som känner för det får gärna ta med sina råttor, bara dom inte är sjuka eller så. Och självklart vill jag då att ni har med en transportbur åt dom.

Kanke är bra att bestämma ett datum så tidigt som möjligt för att folk ska kunna anmäla intresse. Jag föreslår att vi ses den första söndagen i mars. Alltså den 4e. Då hinner förhoppningsvis dom flesta planera in det.

Låter det som ett bra förslag?

Nadiaa
0

Jag tror inte jag kan den dagen tyvärr =/

Men ni som träffas får ha det super skoj! :D

copycat
0

Det kanske finns några andra förslag på datum?

CamillaS
0

skulle också vilja komma men har ingen att åka med och känns inte så kul att komma själv…

Nadiaa
0

Jag tror nog att de flesta som kommer kommer att åka själva. :) jag skulle i alla fall ha gjort det, alltid skoj att träffa nytt folk (och råtter) :D Men vad tror ni om att träffas den 24 Feb? Då kan jag garanterat ;) :D

Tixy
0

Jag kan tyvärr inte imorgon, ska försöka få in lite nytt folk i råttvärlden istället, då mitt ex mamma har blivit helt såld på mina töser, så hon kommer med nya frågor hela tiden.. ^^

Nadiaa
0

Imorgon?

copycat
0

Den 24e skulle nog funka.. måste bara kolla med sambon.

copycat
0

24e skulle funka för mig. Men det känns som stt det är lite väl snart om man vill hinna förbereda pyssel och så.

Vad säger ni andra?

Vilka är på att ses et 24/2??