Ladugårdens chockladerna
Har precis fått hem en liten Chocklad tös ifrån Johannas uppfödning, tänkte kolla om det är någon annan än jag här på IF som har en unge ur kullen.
Dom är födda 14/10-09 och föräldrarna är Ladugårdens Svartfurste och Shannaras Nightmares for sale. 15 föddes i kullen varav 1 avled, så dom var 14 totalt, 7 hanar + 7 honor.
Vore kul att kolla hur det går för syskonen!
*Putt*

Har inget syskon men morbror som hälsar grattis till en säkerligen fantastisk unge :)
#2 känsla av ironi i inlägget :-P?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#3 Näe de måste va fantastiska sällskaps råttor, du har ju träffat "den döda illern" :)
Jag var sugen, men ingen av dem tyckte om mig speciellt mycket så de fick stanna. Vet dock att hon har 4 hanar kvar, om någon är intresserad ;)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Jag klickade direkt med kråkan :) så fort jag fick hålla i henne vägrade hon lämnade mig och johanna sa att jag blivit utvald :P så jag hade tur för kråkan är helt fantastisk!

Har underbara Vinterhjärta här hemma.

Å, så fin! :)
Älskar mina stora små vänner..

Jag har Drakens flykt här hemma:) Valdes också ut av honom så han fick följa med mig hem.

Helt Ot men jag älskar rubriken XD
Idix, var roligt! Skulle vara kul att följa upp fler av syskonen. Då har vi iallafall koll på vad tre av ungarna finns.
nicciz, how come? ^^

#12 Chock-lader XD tycker bara det är en helt underbar felskrivning, blir alldels fnissig för jag läser den fel hela tiden och kan inte låta bli att skratta för det blir mycket gulligare :P
#13 Ahahahaa de små söta BinLaderna? XDDDD
Fast ja, kanske finns nån dialekt där man kallar Ladugårdens för "laderna" (kosserna står ute i laderna…typ) och då blir det ju en jättebra felskrivning!

#14 Där jag är uppväxt säger man laderna :D men nu tänker jag på Chock ;) inte chokladerna
#15 Ah men precis chockade små lader, naaw XD
haha :P ja skriver alltid fel, dumma engelska :P jag vill lägga C i alla ord där dom inte skall vara ^^

Har en Skuggan växer här hemma och till att börja med var de ingen av bebisarna som verkade ville följa med mig hem, men när ja var och kikade på dem igen lite senare så satte sig den lilla Skuggan på min axel och knastrade och verkade storm trivas :D
åh vad mysigt :) Lägg upp bild! vill gärna se :)

Vilken sötnos :D tänk om mina råttor ville posera lika fint :D