Spånga mässan Monterpersonal
Nu i helgen ska Spånga anordna husdjursmässa o kontaktade SRS i veckan.. något kort varsel jag vet. Men jag undrar om någon här skulle kunna vara intresserad av att hjälpa Frejagna på lördagen, som i nu på lördag.
Som sagt synd att de alltid väljer att ha det på samma dag som reptil mässan som jag borde åka på :-/.
Inte råd att resa, annars hade jag nog kunnat ställa upp om feni fick en biljett.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag hade kunnat om det inte vore för att sambon e bortrest och jag måste vara hemma med mina pojkar. Frida har sagt att jag kan ta med mig alla råttorna och ha dom hos henne, men vill inte utsätta gamle Ville för stress och eventuella bakterier. Så tyvärr.
Äh vafan.. lite bakterier äv väl inget.. asg
Ne hu, jag e för trött för att skämtet som dök upp i min skalle skulle låta bra när jag skrev det.
ja bakterier är ju bara mysigt :D Nej men jag fattar Lancia.

Vart ligger spånga? jag skulle gärna sitta i minter med Frida om jag fick biljetten betalt, Är lite småfattig efter valborgsheljen hos Zickan : P

#5 Tyvärr står inte Srs för resekostnader men däremot brukar lunch ingå när man sitter som monterpersonal.
#5 spånga ligger i sthlm. hade srs kunnat betala en biljett så hade nog flera kunnat ställa upp ;-)