Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1263 ggr
Stadsrattan
0

3 veckors råttungar att boka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Födelsedag 4/4-2010

Färg/teckning: Black Hooded, Black varigated

Kull 1: 5 st

Vid 3 veckor 5 av 5 lever

Far: Hugo född 090112 Black hooded vikt: 487g

Mor: Ice född 090414 Self pink eyed white vikt 370g

Födelsedag: 4/4-2010

Färg/teckning: Black hooded, Black Varigated

Kull 2: 11 st behåller 4st

Vid 3 veckor 11 av 11 lever

Far: Hugo född 090112 Black hooded vikt: 487g

Mor: Venus född 090414 Black hooded Vikt 359g

Färg/Teckning: Black Varigated, Black Hooded, Split caped, black striped roan

Födelsedag: 4/4-2010

Kull 3: 9 st behåller 5st

Vid 3 veckor 9 av 9 lever

Far: Helmer född black striped roan f. 090112 vikt: 502g

Mor: Collette född 090414 cinnamon hooded vikt 360g

Syfte med parningen få fram andra färger av trevliga individer. Parningarna med Hugo e tjuv
parning. Men han har ett bra temperament å e snäll.
Dessa e trevliga individer som passar likväl till avel som till sällskap.

Omplaceringar jag haft ett halvår

Uppfödare privat person,

Ungarna är trevliga, Föräldrarna är snälla å trevliga aldrig bitit. skulle aldrig avla lr sälja djur som visar fel betende.

Pris 100kr st Bifogas Härstamningsbevis.

Finns i Trollhättan transport går alltid lösa på nåt sätt.

Maila helst på Keikogirl2000@hotmail.com

ej låst

Stadsrattan
0

kull 2

Stadsrattan
0

kull 3

antidote
0

Den i kull tre som har streck från ögonen som går till fläckar runt öronen. Den är underbar

Stadsrattan
0

japp de är den.. han e jätte söt

Stadsrattan
0

Hej hej nån som söker ungar har några kvar..

Emmieline
0

bra synd att dom är så långt bort ='(

klick
0

Vill bara säga att denna tjejen har löss på sina råttor och har "behandlat" dom med grönsåpa. Så om någon tänker ta hem råttor från henne, se till att ha stronghold hemma!

Stadsrattan
0

Jag fick de tipset av en uppföddare som haft de. på sina djur å blivit av med lössen visst de krävs att man badar de i de vart 3 dag i 1 veckas tid men de funka för henne varför ska man betala dyra medel som ändå innehåller en massa kemikalier. Flera sagt till mig man kan ha Tea Tree oil utspätt med vanlig olja. Andra sagt att vanlig olja funkar med, Detta har de testat på sina djur å de har funkat. Varför ska man använda en massa kemikalier på sina djur om de finns saker som inte är farligt för djuren istället å när jag bada de i dag i grönsåpa å vatten jag trodde ärligt inte mina ögon men lössen lr ohyran som de hade dog de hade inga kvar som levde Vi satt dessutom å plocka bort alla vi såg med pincett å ingen levde av de ohyran som plocka. Finns de som skriver som Klick de får stå för henne sj. Jag tycker iallafall hellre milda naturliga medel än Farliga kemikalier.

Elshira
0

Har man möjlighet att pröva grönsåpa skulle jag defenitivt ge det ett försök! Man har ju såpavatten att spraya trådgårdsväxterna med när de fått lössangrepp, så visst kanske det fungerar på råttorna med? =)

Hakuna matata!

Stadsrattan
0

de ända är att gnetterna inte dör men för mig dog själva lössen så men fått så mycket skit att de kommer behandlas med stronghold med pga gnetterna..

Fridoliin
0

Jättefina råttisar :) Om det funkar och inte är farligt för råttorna med såpa, så kör på det! Hade görna tagit en pojke själv, men har itne möjlighet att ha fler råttor hemma nu tyvärr :(

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Stadsrattan
0

#11 De e ju synd..

Emmieline
0

hade du nå mera bilder på bäbisarna? har e-mailat dig i morse igen^^'

zickan
0

glöm inte att bad torkar ut huden. men även risken till förkylning blir större. hålla på och bada dom hela tiden för att försöka spola bort ohyran så pass mycket att ingen hinner lägga ägg. kommer ta evigheter innan man kan vara hundra på att alla gnetter är döda.
kör bara stronghold så är du snällare mot råttan.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Stadsrattan
0

oki..