Vad händer i helgen?
Så som rubriken lyder, vad händer i helgen? Blir det smällare och fest eller bara hemmamys?
Sj är jag mitt i en flytt och tokförkyld, aningen jobbigt, haha
Kom igen nu, inspirera mig med roligare äventyr!
Qui dormit, non peccat
Jag har suttit hemma hela dagen hittills, ska ut sen och titta på elden med min familj. och i morgon ska jag hela vägen ner till skåne och träffa min pojkvän, så det blir att sitta på tåget hela dagen :P
Sen är väl helgen i stort sätt slut förutom på söndagen som det antagligen inte kommer hända något speciellt på :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Jag är också dödsförkyld, så ingenting - förhoppningsvis.
Det är riktigt fredags mys. Bjöd in lite folk på taco buffe osv. Så sorkis, geten, mio, frida, sara, john, malin och nicciz dök upp :-)
Geten stal nicciz, Sedan smet sara, john och malin hem. Snart smiter även frida.
Så vi får väl hitta på nått dumt i kväll.. hihi.. . :-D
så det är mest djuren, mio, sorkis, nicciz och geten som händer denna helg :-P
Ska ev ta en tripp till en annan kompis hus på landet. Hon ska hyra ut huset ett tag. Så jag ska köpa av alla hennes djur saker lite billigt. Möblera om hemma och lyxa till lite igen :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Och här super vi för allt vad vi orkar! :D har inga planer på att ge upp på länge ännu! ;D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#1 Ah låter som en avslappnad helg ändå =)
#2 Åh chokladbollar! Nu är jag avundsjuk!
#3 Blä, vet exakt hur du känner dig, bar en låda för ett par timmar sen och efter det ville ja mest lägga mig på golvet och dö en stund. Inte smart att vara förkyld nu!
#4 Ja jag tänkte faktiskt smita med, men så fick vi flyttnyckeln i sista minuten.. Får klämma på illrar nån annan gång
#5 Haha, full fart fortfarande??
Qui dormit, non peccat

jag sitter hemma med morsans drogade hund :P
You can't spell Bitchy without Itchy
#6 haha nej vi gav upp vid halv fem :p Och idag samma planer fast värre fart! ;D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

idag ska jag nog försöka att ta mej i kragen och baka en tårta -.-
You can't spell Bitchy without Itchy
#6 haha. bara dyka upp nån dag
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.