Transport E:Bollnäs - Västerås, Västerås - Bollnäs
Det är så att jag någon dag nu i veckan. Antagligen kan det ske nästa vecka. Då jag ska ev åka o hämta ett gäng råttor och en bur i västerås hos zickan.
Har ev hittat en som kan köra.
Men det är en väldigt liten bil. Men det går nog att tränga in nå flera djur. Eller kanske någon som vill bara haka på (tänkte bara max 3 passagerare, mera får nog inte plats)? För då kan man dela på bensinen då jag känner att det blir lite väl dyrt för bara mig att betala. Kan gå på 500-700 kr. Och pengarna går såklart till tjejen som ställer upp och kör.
Så för en slant så kan man ev transportera flera djur. Fram o tbx. Tbh kan bli svårt då buren ska med därifrån. Men ditåt kan nog kanske gå bättre.
Vet inte vilken dag vi åker. Då hon ska först få hem buren som hon troligen får på torsdag. Plus att jag måste bli frisk med. Så det kan bli någon gång nästa vecka om det stämmer överens med allt o alla. Och förhoppningsvis är man frisk då.
Vet inte ännu vilken väg vi tar.
Men ifrån Bollnäs - Väserås (då det finns lite mera plats), och sedan Västerås - Bollnäs (där det då blir mindre plats eftersom en furet tower bur ska med och 4-6 st råttor tror jag det var som hakar på med^^)
Mera bestämd tid o vilken väg det blir kommer efter hon har fått hem buren och jag har någorlunda blivit frisk. Förhoppningsvis innan helgen eller under helgen. Och då blir det nog att vi åker nästa vecka. =)

Jag tycker innan heljen får då är jag åxo där : )Alltid kul att träffa forum människor.. Kan trösta dig med att jag åxo är dyng sjuk, har dock ingen feber idag, så vi kan smitta ner Zickan ordentligt ;P
Så om man smittar henne så kanske vårt går över? Tror du mens funkar å? hmm.. en plan. Jag kommer ;P haha. närå. men vet inte om zickan tillåter mig komma före =) plus att man åker så långa vägar med :P
Kan ju komma nu i helgen :-P
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
ska på bröllop på söndag. osso läre jag fixa ihop pengarna med innan jag åker. så okey det blir nästa vecka? Om man inte skulle hitta någon transporthjälp.
Plus att jag e fortfarande sjuk med -_- :(