OT Förbud mot pälsuppfödning - Protestlista
Skriv på protestlistan mot pälsuppfödning här!
(På Djurens Rätt´s hemsida finns för övrigt alltid massor av protestlistor att skriva på, man kan anmäla sig till deras nyhetsbrev så får man veta vilka nya protestlistor som finns!)

Prenumererar på deras nyhetsbrev, och är kvick att skriva på så fort det länkas en lista. ;p

Åh! Ska självklart skrivas på!

Har skrivit på. =)

PUTT!
Har srivit på!
klart man skriver på!
Små stjärnor lyser också i mörkret.

snart 15000 som har skrivit på! :)
Skrev också på!
Tycker att det är inget fel att göra päls och skinn av tex grisar, kor mm eftersom det annars bara slängs efter att man tagit köttet, men att föda upp minkar, chinchillor mm BARA för pälsens skull, hallelujah det är ju bara sjukt.
putt! glöm inte skriva på!

Jag skrev också på=)
Har skrivit på
Håller verkligen med veralera.
Skrev på.
Jag hade med mig en skriftlig protestlista till vårutställningen i Göteborg igår, men jag vågade inte gapa ut att den fanns där men det blev några påskrifter ändå ^^
Ska posta upp den till djurens rätt 
Inte insatt i hur pälsfarmar går till. Dödas djuren för pälsen. Sedan slängs kropparna att ruttna på en hög(brännas upp eller what ever)? Vad händer med kroppen?
Dvs de gör inget med kropparna?. mal ned till djurmat eller något?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#14 Mja en chinchilla är väl inte jättemycket mat på… Iofs matar de´m upp dem till ballonger men de rör sig aldrig och äter mycket så det är väl mest fett..
Men vet inte. Borde tas reda på.
#15 sånt är bra att veta innan man skriver på ;-). Låter inge bra med en pälsfarm. Men det låter inge bra med kyckling slakt heller.
Jag kan inte vara emot en pälsfarm om kropparna tas till vara som foder eller något annat. Isf måste jag vara emot t.ex fårfarm, kor, gås, höns etc också.
Ende jag just nu kan se att jag isf kan vara emot är om de sitter i trånga burar och sköts fel.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Klart man skriver på! :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
Köttet tas inte tillvara på. Djuren är generellt väldigt smala och undernärda eftersom det är lättare att få bort skinnet då, så det finns inte så mycket att ta tillvara på. Avlivningsmetoderna
För övrigt tycker jag visst det är okej att vara emot en sak - Men inte en annan, så länge man är medveten om "dubbelmoralen". Jag bojkottar exempelvis vissa stora elaka företag av princip, men har inte möjlighet att bojkotta alla.
Ingen kan göra allt men alla kan göra något.
Skrev på! Fyfan vad hemskt..
Mvh Nathalie