Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1024 ggr
mysanfbg
0

Skiftar färg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, min rätt så nyinflyttade råtta har börjat skifta färg, han hade mjuk och fin grå färg innan, men börjar nu se mer ut som min husky roan. Brukar Husky roans se ut så när de är bebisar?

bilden visar innan han börjat byta färg. Den är tagen den 27e februari.

mysanfbg
0

Denna bilden tog jag den 4e mars. Nu har han även skiftat lite i ansiktet också

HextremO
0

Jag tycker det är så coolt när dom bleker ogämt.

ja en del gör de, har sett ett par råttor som blekts sådär : )

Allamej
0

Utöver det att han är striped roan så bleks han som en roan gör :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mysnosar
0

vad hände med sqeaky vart du hos vetten?

mysanfbg
0

Har fått antibiotika och sådär, han sa att det finns inte mkt mer man kan göra, om det nu är en tumör eller nåt på hjärnan. Får väl se, han verkar ju inte må dåligt iaf.. Men nu har de fått löss allihopa, så har fått stronghold utskrivet med:P

Mysnosar
0

oj vad jobbigt, lycka till med de alla=)

mysanfbg
0

Åter till ämnet, pälsen på Skruttens huvud skiftade färg sist, så det såg ut som att han hade en mössa på sig hela tiden:)

(Ursäkta bildkvalitén, tog bilden med mobilen och kunde då inte ha blixt, för då hade det blivit för ljust, så därför blev det suddigt:P)

KickanW
0

Ser ut som en liten grävling! Sött :)

mysanfbg
0

Hihi ja ^^

eloize
0

Alla roans bleks på olika sätt, man kan inte säga riktigt vilket sätt som är normalare än andra!

Utan alla sätt anses normalt! :)

Din lilla bleks precis som en roan gör!

mysanfbg
0

Okej:P Han blev rätt ljus, men nu tycker jag nästan han börjar bli mörkare :O Kan det stämma eller är det bara jag som inbillar mig? :P