Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 527 ggr
MioAndTheRatz
0

Vad tycker ni!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag gillar Lindas/absinths tråd där man får skriva vad man tycker om henne, hennes råttor och uppfödning..

Och jag tänkte att ni som har haft kontakt med mig, mina råttor osv kan skriva vad ni tycker, positivt eller negativt (jag är säljare så jag kan ta skit XP )

Just för att jag ska få en chans att kunna ändra på saker som jag kanske gör fel men själv inte ser. Men även veta vad jag gör bra, både för mitt eget ego och för ev andra köpare till råttor osv..

Ni kan skriva direkt i tråden, pm eller till min mail Yesmio@live.se

Jag kommer nog antagligen inte svara så mkt i tråden eftersom jag vill ha den ren från OT.. Men kommer givetvis lägga in ett svar om det är någon som ifrågasätter något : )

Allt kommer sedan att efterhand läggas upp på min hemsida : )

Tack På förhand..

antidote
0

Jag tyckte om dig :P Var lite nervös först för har inte träffat så många seriösa uppfödare =) Men du var jätte trevlig kan även tillläggas att du är väldigt söt också ^^

zickan
0

Mohaha.. samlar skit ;-).. just kidding. Lär väl dyka upp mer. Men för stunden:

Har inga råttor från mio. Inte direkt hållt på med ungar ifrån henne heller. Inte blunda som så många verkar göra. Verkar följa upp ungarna väl. Kollat hur det gått när de kommit fram till nye ägaren. Sitter och pluggar på. Frågar en hel del. Verkar släktforska och kolla upp linjer. Ifråga sätter en del val hos andra uppfödare och drar sina egna slutsattser. Apar inte direkt  efter eller direkt lätt påverkad av andras åsikter. Skaffat hemsida ;-)
Stora pluset är att hon vill, kan ta kritik/diskutera problem i sina egna linjer och att hon försöker förbättra sig hela tiden komma framåt. Samt inte ser allt som vandrande avels material och kan hålla bara sällskapsdjur hemma.

Negativt: Något bebis kåt för tillfället.. *fniss*
Lite smått osäker och rädd/nervös för att andra ska ogilla henne. Vilket man aldrig kommer att komma ifrån när man har åsikter man står för och säger ifrån.
Kan även vara en aning för snabb i svängarna i bland, som en annan ;-)

Men detta är bara nu ;-). Time will tell.
Märkt att folk kan gå rakt ned, upp eller bara stå still på samma tråkiga plats.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sweet-moira
0

har kännt Mio länge. började lära känna henne när hon hängde i stallet… =) hon är en väldigt bra polare till mig.

men som zickan sa lite väl snabb i svängarna ibland. allt ska ske på en gång, eller allra helst igår… =P kan vara bra ibland, ibland inte.

tar bra hand om sina råttor, har många kidnappnings objekt som jag gärna hade nallat……Oskyldig

har en råtta ur hennes isfolket kull, lilla tamlin bor hos mig…. ursöt men något feg i vissa lägen…. <3 annars helt underbar… =)

MioAndTheRatz
0

puttar lite : )