Titta vad jag knåpat ihop!
Jag har knåpat ihop mitt livs första hemsida. Ge mig konstruktiv kritik och säg om något är bra eller dåligt. Fattas det något? Är där något mer man vill kunna läsa om?
Jag tycker att den är jättebra, enkel att navigera runt på utan en massa onödigt. Lägg upp alla bilder du tänkt bara, så har jag inget att anmärka på. :)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess

Tack
Ja bilderna kommer så småningom, jag måste bara fånga de små monstren på bild först
Jätte fin 

Tack, vad glad jag blir att ni tycker det
Snygga färgval, bra rubriker, fina bilder och välskriven text
(skummade bara vissa delar av texten, men den verkar välskriven!)
Saker att ändra på:
1. Stavningen på "Råthimmeln"
2. Ojämt långa mellanrum mellan vissa bilder och text under rubrikerna "Honor" och "Hanar"
3. "Jag hittade honom hängandes i gallret när jag kom hem, fortfarande levande, men förlamad. Han avlivades". Ta bort den delen. Det lät väldigt hemsk och det är nog inte så bra att ha förstasidan. Det räcker med att säga att han bröt ryggen.
Jag kan läsa igenom hela hemsidan senare och kolla efter eventuella stavningsfel och annat!
Mycket bra jobb!

Haha men "Råthimmeln", det har jag helt missat
Så tokigt det kan bli ibland.
Jag ska genast ändra, tack för mycket bra kritik
(skäms för råthimmeln, brukar inte felstava så ofta
)
#6 Haha, det gör ingenting!
Jag stavar alltid fel på "igentligen"! 

#5 Du måste läst fel på "Råthimmeln" för det står inte så på sidan vad jag kan se?

Glömde skriva att:
Ja, du får gärna kolla igenom hemsidan ordentligt sen. Det är bara bra med åsikter så att man kan förbättra den=)

Hihi din Ernst fyller år samma dag som jag
riktigt fin sida:)

Jaså? Fast Ernst kommer ju tyvärr inte fylla år detta året=(
Tackar

#11 kommer han inte?:( varför?

För att han har fått en tumör som börjar bli lite väl mycket i vägen nu, så han ska avlivas i slutet på denna månaden tyvärr. Tror jag skrev det i hans info också?

Jätte fin hemsida! Lycka till med den i fortsättning också :)

oj missade det:/

#14 Tack
Vad snälla alla är, jag trodde det skulle finnas mycket att klaga på. Men det gör inget, det är kul att göra saker när det blir bra=)
#8 det fanns förut en rubrik som hette så. Konstigt…
Alltså den rätta stavningen är råtthimmeln. Du har skrivit talspråket. :-)

Jaha=p Men jag ändrar=)

Någon som kan hjälpa mig med en sak?
På råtthjälpens hemsida står att man kan visa omplaceringsråttor på sin hemsida genom att klistra in en liten kod. Det skulle jag gärna vilja göra, men var ska jag klistra in den?
Haha jag är så oteknisk ibland=P

Den finns en liten sak (där teckensnitt och allt sånt sitter) där det står HTML. Tryck på den och skriv in koden i den. För att se om det fungerade får du trycka view, eller vad det heter :)
Kanske kan någon förklara bättre, jag är så himla dålig på att förklara!

Jo men om jag vill ha den på sidan då? På sidebar? Går det? Vilken text ska jag ta från råtthjälpen? Där finns ju två att välja på…

#22 I så fall vet jag inte.. :/