Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 757 ggr
beckare
0

Namnhjälp, Alfons och...?

Halloj! Den ena ska heta Alfons. Vilket namn passar till den andra? :-)

Lancia
0

mollgan

ShitGoose
0

#1 Mollgan, Vad gulligt! ;)

Medarbetare på Sphynx iFokus

Katrin82
0

Hehe..klart Alfons ska ha med sig sin osynliga kompis :)

Lancia
0

Haha japp, klart han ska ha med sig mollgan! :D

Thirre
0

Skulle ju också bidraga med Molgan fast det var redan nämnt, enda som var nämnt.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

mieeow
0

eller milla, om det är en tjej förståss :)

Alfons har ju en kompis som heter viktor också har jag för mig…

beckare
0

Fler namnförslag! Glad Mollgan var jättefin, men det är för likt en kille i min klass namn.

#6 Hm, Viktor var gulligt! Skrattande

Lancia
0

"Alfons Åberg är en liten, ganska vanlig kille, som bor med sin pappa. Då han är mindre har han en låtsaskompis vid namn Mållgan, som bara han kan se. Senare, i lekskoleåldern, får han riktiga vänner som Milla och Viktor. Han har även en katt som heter Pussel."

mieeow
0

PUSSEL! gud vad gulligt *-*  det kommer jag ta om det passar till någon framtida råtta <3

beckare
0

#9 Jättefint! Skrattande 

Blir du arg om jag eventuellt väljer det namnet?

mieeow
0

självklart inte! ett namn kan användas flera gånger, dessutom dröjer det nog innan jag får tillskott…

Men jag skulle vela träffa dina alfons och pussel, haha. jag tittade jätteofta på alfons som liten… skulle varit kul :)

beckare
0

#11 Hah, såklart du får! Tungan ute De föds någon gång i sommar och du är välkommen att hälsa på hemma hos mig eller så ses vi kanske på något råttevenemang! Glad