Råttungar att boka
Födelsedatum: 09/3 2010
Färg, teckning o hårlag:Augouti kommer troligtvis de bli det ser ut som de
Hanarna är en Hooded sex striped
Honorna är sju hooded fyra stripedKullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 17 vid födsel troligen 17 i fortsättningen
**Faderns namn, födelsedatum, vikt:
**Jasper Blader, 080808, 643g**Moderns namn, födelsedatum, vikt:
**Sol Sommar , 090720 , 348gsyfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Sockertopp bröt sig in i hanburen så detta är en tjuvparning. Ingen av bebisarna säljs till avel utan endas som sällskap.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 50kr st 3st för 100kr är inte regad någonsans
ort där råttan/råttorna finns: Fagersta
mail: torbinen@hotmail.com
mobil: 0738241099

Vill du att annonsen ska vara upplåst?
(Jag ändrade förresten rubriken till "Råttungar att boka" istället för "Råttungar att bocka") Blev lite felstavat där. :P
Sen har du glömt att skriva ut färg. Om du är osäker på färger föreslår jag att du gör en kulltråd med bilder på ungarna så kan du även få hjälp med vad de har för färg. :)
Älskar mina stora små vänner..
okej tack jag har nästan ig i svenska
ja jag vill ha den upplåst
jag skriver färg nu

Ja, men det gör inget. Man lär sig hela livet, you know.
Vad bra! :)
Älskar mina stora små vänner..
Haha.. hanen är en hooded sex stripe. Sorry det lät bara väldigt kul.
Vad skoj med fler runt fagersta. Jag har en bostadsrätt i virsbo men inte där så ofta. ca 30 min bort :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
åååh, snuttarz<3 man blir ju bäbis sugen såklart -_-
Men har precis avlivat min Zeus, och håller på å se hur det går för Simon&Hades….de fräser lite åt varandra ..men de lugnar nog ner sig nart när de bestämt vem som ska leda ….hum….Och fagersta kä'nns so0m det ligger en himla lång bit bort från där jag bor…bor i Varberg.
en felskrivning ska stå 5 stripe hannar ännu fler fel finns nog men de bara att fråga något om ungarna kan jag nog säga det
Jag skulle vara intresserad av två honor! Finns det någon möjlighet att få dem till Västerås eller Uppsala? :)
Har en ensam lite råtta här hemma som vill ha kompisar!
Hakuna matata!

#7 jag kan ta dom till västerås om du vill..
Det finns 2 ungar kvar de e hannar båda är striped!
De är bara att hämta i fagersta

Hej. Hur kan du veta att det är jasper blader som är pappan?
det blev fel när hon kopiera skiten från de man ska kopiera det var planerat jag skriver om den. hennes mail funkar inte längre så använd den som står här
Födelsedatum: 09/3 2010
Färg, teckning o hårlag:Augouti striped 2 pojkar kvar
Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 17 hela tiden
**Faderns namn, födelsedatum, vikt:
**Jasper Blader, 080808, 643g**Moderns namn, födelsedatum, vikt:
**Sol Sommar , 090720 , 348gsyfte med parningen el om det är omplacering, anledning: att få bra ungar som fungerar med hundar och barn
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 50kr st
ort där råttan/råttorna finns: Fagersta
mail: blackcolour@live.se