Råttor iFokus

Råttor

Etikettsläktforskning
Läst 1578 ggr
Terato
0

Ladugårdens Robot Wars

Tänkte höra vilka fler än mig det är härifrån som har bebisar från Ladugårdens Robot Wars-kull?

Mamma: Önskeskrutt
Pappa: Brisbys War

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har Sgt Bash, en aldeles underbar kille! Här hemma heter han Biko.

Så framåt och go, kelpottig och mysig och busig på samma gång. Han springer redan på golvet hemma hos mig. :)

Dock är han ganska rund i formen, gissar att han riskerar att bli en fetknopp på äldre dar om man inte aktar sig! :P Han väger idag 260g. Har inget exakt datum på när han är född än men det är någon gång i början av Januari i alla fall.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

mikeiko
0

Åh jisses vilken söt liten en! <3

MioAndTheRatz
0

Jag fick med mig Mr Psyko ifrån utställningen igår. Helt oplanerat men jag letade ju efter en svart rex, och så var han ju släkt med Nicciz Skorstis. Och han var ju väldigt söt och mysig.

Så nu bor han hos mig och han är redan högt älskad : )

Bild kommer snart..

zickan
0

Här sitter en broder

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

MioAndTheRatz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på mina två små svartingar, Psyko till höger och heike från min kull till höger : )

Nicciz
0

asg är du säker att båda är till höger XD

MioAndTheRatz
0

Japp det beror på från vilken håll man tittar XD

Nicciz
0

*LOL

MioAndTheRatz
0

Ja för skulle någon nu kanske stå på händer så är ju Heike till höger.. Rätt ska vara rätt..

zickan
0

asg.. snurrmaja

Nicciz
0

Btw för att vara petnoga är mamma reggad som Stormar ger ekar starkare rötter o inte Önskeskrutt

MioAndTheRatz
0

Jag är inte snurrig, det är inte min hjärna som hänger med när jag tänker..

Nicciz
0

Mormor fyllde 2 i veckan och är fortfarande fit och i toppform… hon hänger med ett tag till.. en morbror dog däremot nyligt. Lite rensa hjärncashen här missinatten XD

zickan
0

hum har en släkting här också. Vet dock inte helt vad han blir. Typ kanske kusin barn eller något. Kan inte tänka. Men samma linje, 2år 4 mån. 750gram. toppform och skit go. Knastrar omman bara sitter en meter bort och pratar med honom :-D