Veralera
Sorry, lite ot tråd.
Skickar sms och pm. Men du säger din dator är jätte seg och inte orkar gå in på pm och svara. Men ser att du kan skriva i flertal trådar utan några alls problem. Finns en dold tråd på exodjur du kan svara i.
Så du kan nå mig på tel, pm och i den tråden.
Kan du ta och kontakta mig är du snäll!!
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Hej!
Jag har smsat dig två gånger idag! Har du inte fått dem? jag har inte fått något svar tillbaka.
Sorry det angående PM. Mitt comviq surf vill inte läsa in mina privata meddelanden men allt annat funkar bra i stort sett förtom vissa bilder.
Kunde svarat när jag gick förbi min mamma sen men glömde så det har jag ingen bortförklaring till.
Vet du vad. Jag ringer dig om en halvtimme. Eller ja, det blir nog en timme (jag har en ENORM telefonfobi så behöver samla mig lite först;P).
(Btw jag har inte tillgång till några dolda trådar på exotiska längre?:P)
Gha kan någon påminna mig om att imorgon MÅSTE jag ringa comviq och be om ett nytt simkort detta är bannemig inte normalt. (Att mina sms aldrig kommer fram)
hum.. skumt.. tänkte jag skulle fixat till det smidigt med att lägga till dig som Medarbetare på exodjur och lade en tråd som endast Medarbetare kan se.
gillar inte att jaga folk öppet. testade annat först hehe..
men då är allt löst nu :-). Om det inte är nått mer jag borde veta?.
Jag fick ett av smsen som jag svarat på och som jag fick svar på. Behöver inte ringa. Inte direkt fan av att prata i mobil heller. Även på jobbet just nu.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag såg tråden nu i exotiska djur. Haha sorry jag var inte inne där bara(A)
Nä ja fick ditt sms senare på kvällen. Har en 3310 just nu, inkorgen blir ju full efter 20 sms och då lägger sig smsen på "kö", ibland kommer smset direkt när man rensar inkorgen men denna mobilen är knäpp (går typ inte ens att skriva på den) så det kan ta rätt lång tid ibland… Efter att man rensat inkorgen:P