Vänta va, vad gör du lille vän? ..
Min lilla råtthona är ca 9 veckor nu, och jag hade henne på en kudde som låg på min mage, och varje gång jag strök på henne, eller *petade* på henne, så började hon vifta på öronen, som att hon skulel flyga iväg, hahaha. Vet någon vad det kan vara?
jag skulle gissa att hon löper, mina honor viftade alltid öron när de löpte 

Jepp, löpvift! :D
Löpa, ni menar alltså, som mens?
Men borde jag inte se nått blod då eller något? eller jag vet ju iofs absolut inte mycket när det gäller råttor & löpning tillsammans! hahah
Nej dom har inte en mens cykel som vi människor xD
aww söt du är xD
Hahahahahaha xD
Men.. Tänkte ju.. hundar har ju så… xD (a)
Jag har gjort en artikel som heter "löper" råttor.där kan du läsa svaren så får du veta mer.(den var från förra året 23/12-09)
men hon är högst troligen i höglöp :) råttor blir könsmogna redan vid 5 veckor om jag minns korrekt ^^ och dom 'vibrerar' med öronen då :3
Haha! Jag minns när min råtthona löpte. Hon vibrerade som tusan, öronen fladdrade och hon lyfte på svansen.
hihi ja då vet jag oxå nu varför mina gör det :) men förstod nästan att det var löp :)
#4 Haha råttor löper medans vi människor är lata och tar cykeln;)
HAHA *nu-var-jag-väl-lite-rolig*
#10 - HAHAHA
#10 Hahahahahaa x'''D

Öronvift är ju det roligaste som finns, några av mina damer gör det när dom löper, särskilt Modesty, man behöver bara nudda henne så börjar hon vibrera och vifta på öronen som en tok!
Som tidigare nämnts i tråden så löper inte råttor som vi människohonor, dom blöder alltså inte (lyckligtvis för oss ägare :P)
mina visar absolut ingenting (som jag kan se, dom andra råttorna märker säkert sånt) :P
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3