Råttor iFokus

Råttor

Etiketttransporthjälp
Läst 603 ggr
piaca
0

S: Göteborg (Uddevalla) - Stockholm

När sökes transport: April

Vilket djur söker transport: två råttor

Hur kommer djuret transporteras: I en liten transportbur

Övrig info: De ska transporteras för Råtthjälpens räkning :) De ska få nytt hem

Kontaktuppgifter: paradise_sunshine(a)hotmail.com eller här i denna tråden

Lancia
0

Snackat med Tezzlan? Annars så åker jag GBG-Norrköping den 18:e april. FrejaGna som åker med mig i bilen ska sedan vidare mot Sthlm, och hon kan säkert ta med dom på tåget om jag hjälper henne komma ombord och om något finns i Sthlm och tar emot.

piaca
0

hittade inte nån annons med henne och vill inte tvinga på folk råttor på resor ;) Men har skickat mail till henne ang din resa. :D Vore väldigt snällt!

Glad påsk!

silverorm
0

#2 Vi åker ju upp till Stockholm (srs-möte) den 10e, finns säkert plats i bilen.Glad Bara råttorna kan transporteras till Gbg så kan vi lösa resten.

piaca
0

vore jättesnällt! fast det beror på när ni åker på lördagen då jag jobbar.. :( men tror jag jobbar eftermiddagen så då ska det inte vara några problem att ta sig till Gbg på morgonen.. :)

[FrejaGna]
0

#2 Oj, är det mig du mailat? Har inte fått nåt :O

piaca
0

#5 nej menade personen som ska adoptera råttorna som ska transporteras. ;) Men jag frågar gärna dig om du skulle vilja transportera två råttor till Sthlm för Råtthjälpens räkning :) tack alla ni för att ni vill hjälpa till! Ni är guld värda!

[FrejaGna]
0

Ja det kan jag nog göra :) Om jag precis som Lancia skrev får lite hjälp att komma på tåget med två transporter och en väska så, kanske det blir lite svårt själv xD Jag är ju bara en liten flicka så mamma Lancia får hjälpa mig Oskyldig

Haha, nej men, kolla med personen som ska adoptera om hon/han kan möta upp i Stockholm då :)

Lancia
0

Alltså Silverorm åker med Tezzlan i bilen på den transporten jag pratade om. Hon lägger aldrig ut annonser när hon reser men brukar ställa upp ändå. den transporten går fredagen den 9:e.

piaca
0

transport löst. tråden kan tas bort eller låsas.

tack :)

Inlägget är låst för nya kommentarer