Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 2000 ggr
silverorm
0

Vårutställning i Göteborg

Datum:

2010-04-17

Anmälan senast:

2010-04-06 OBS! Förlängd anmälningstid

Plats:

Go¨teborgs Skyttegille, JA Wettergrensg. 2

Friskkontroll:

08.30 - 10.00

Bedömning:

10.30 - framåt

Arrangör:

Västråttan

Utställningsansvarig:
Jessica Matson, 0768- 815671

Anmälningar skickas till:
Maria Lundqvist
Lingonva¨gen 9H, 435 44 Mö¨lnlycke
epost: silverorm@hotmail.com

Klasser:

Domare:

Standard
Pet Class
Agility A&B

Gail Adam
Åsa Hellman
vakant

Övrig info:

Lunch finns att ko¨pa fo¨r alla hungriga utsta¨llare och beso¨kare. Vill du hja¨lpa till t.ex som sekreterare? Da° fa°r du ga¨rna sla° Jessica en pling.

Skicka gärna anmälningarna via email!

silverorm
0

Vilka kommer??Glad

Lancia
0

Jag! :D

(Jag har skrivit till dig på ansiktsbok rörande utställningen btw!)

beckare
0

Kanske jag! :-D. Fast det beror på om vi har något prov i skolan då -.- Har aldrig varit på ett råttutställning tidigare så det skulle vara jätteskojj. Kan dock inte ta med någon råtta :( Har inte fått dem än. Är det hos dig man anmäler sig?

silverorm
0

#3 Som besökare behövs ingen anmälan, det är bara att komma!Glad Endast om du har råttor att ställa ut måste du anmäla dig.Glad

Som besökare behöver du inte vara medlem i SRS, alla är välkomna!

zickan
0

hur många anmälningar har kommit in?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lancia
0

Inte många, hörde jag :(

silverorm
0

#5 6 Nope, lite magert på anmälningsfronten.. därför påminner jag nu.Glad Anmälningsdatum är framflyttat till den 6e oxå!

klick
0

Jag kommer med fem råttor :)

Lancia
0

Mio och FrejaGna åker med mig ner som det ser ut just nu. Frida har väl 7 råttor lr nåt som hon ställer, Mio vet jag inte riktigt.

[FrejaGna]
0

Jag hatar mitt användarnamn, det är så inte jag :( Örjan ska det va men det tänkte jag inte på då:P

Men ja, jag ska ställa 6 råttor.

silverorm
0

Vad roligt! Glöm då inte för guds skull att skicka in era anmälningar!Skrattande Jag väntar!!Flört

[FrejaGna]
0

#11 Jag skickade in seeeent igår ikväll via mail ;)

Thirre
0

Jag har betalt för sju i pc och fem i standard, vet dock inte hur många det blir till slut eller vilka för den delen heller. Kommer även anmäla en avelsgrupp i pc som det ser ut nu, för du tar väll med dig din kille silverorm? Behöver honom isf.

Dock skulle jag behöva någon som ställer mina råttor, finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att ta på sig den uppgiften? Förmodat kommer jag sitta som sekreterare och elev/bisittare i standard så jag kommer någonstans med min utbildning.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

silverorm
0

#13 Givet kommer han med!Skrattande

Cis-j
0

åh! jag vill komma :D har länge velat åka på en utställning, men det har ju inte varit någon i närheten.. haha, å vad kul! :D

Men jag behöver läsa lite mer om de olika klasserna, vore ju kul att ställa ut också :)

silverorm
0

#15 Du är så välkommen så! Kika in på SRS-hemsida där finns all info! Sista anmälningsdag är den 6e april.Glad

Cis-j
0

Okej, men jag är ju inte medlem i srs :/.. men kan man gå med och anmäla vid samma tillfälle? eller hur gör man, hjälp mig, jag är värsta newbien >.<

Glad

silverorm
0

#17 Men då får du givetvis se till att bli medlem!

http://www.rattsallskapet.se/

Se under flik Medlem!

Är dina råttor reggade?? Hinner du inte med att ställa denna gång är det ingen panik, kommer fler utställningar i Gbg framöver!

I annat fall kan du komma som du är o få träffa andra roliga råttmänniskor!Skrattande

Cis-j
0

ja mina råttor är reggade :)

Ja, det vore jättekul i vilket fall som helst :D

Cis-j
0

jag måste bara hitta min säkerhetsdosa till internetbanken.. Börjar ana att det är tjejerna här hemma som sprungit iväg med den :O. Måste letaleta letaa!

Cis-j
0

vart hittar jag blanketter? Jag känner mig som världens trögaste person just nu :P

silverorm
0

#21 Gå in på SRS-hemsidan och klicka på "Föreningen" klicka sedan på "blanketter" där finns "Anmälningsblankett till utställning" följ den mallen och skicka till mig! Är du osäker på om dina råttor är i standard el inte finns det oxå beskrivet på SRS-hemsidan, bara att läsa!Flört

zyrsan
0

Får jag ihop lite folk som kan hjälpa till att sänka resekostnader så är jag på! :)

[jennyrapp]
0

Äntligen en utställning nära mig! 
Man kan väl komma o kolla på utan sina råttor? 
Kostar det något?

silverorm
0

#24 Nej det kostar inget att komma och besöka, du är välkommen!Glad

Cis-j
0

å nej nu när jag fått hit min säkerhetsdosa till internetbanken så kom jag på att jag inte har stamtavlorna här :O

Jag får försöka skynda mig imorgon med anmälan! det är väl öppet till 00.00 hoppas jag med att skicka in? :)

silverorm
0

#26 Jodå, det går bra!Glad

Cis-j
0

hur meddelar jag att det är från mig på internetbanken, någon som vet? För man ska ju kunna lämna meddelande vid överföring men det går typ bara skriva in 7 bokstäver eller nåt :S

hur gör man?

Cis-j
0

nu har jag skickat in avgiften för medlemsskap, men jag har ju inte fått någon medlemsnummer än, hur gör jag då med anmälningarna att ställa ut? ska jag skriva att jag skickat in pengar och uppgifter idag då? eller hur gör jag? :P

Sen så kan jag inte skriva i dom blanketterna, för det fungerar inte, men går det bra om jag kopierar texten och klistrar in det i ett word-dokument och fyller i uppgifterna och lämnar in word-dokumentet? :)

silverorm
0

#29 Vi kan lätt kolla med vår kassör om du har betalat så du behöver inte oroa dig för ifyllandet av medlemsnr.Flört

Lättast vore om du följde blanketten som en mall och skriver anmälan på fri hand i ett vanligt mail och skickar till mig! Glöm ej ditt namn och telnr o även mailadress!Glad

Får önska dig välkommen i föreningen oxå!Tungan ute

Halloweencat
0

Har tänkt att komma med några råttisar :)

silverorm
0

# 31 Vad roligt! Glöm inte att sista dan för att skicka in anmälan är idag!Flört

Lancia
0

#30, vadå, gillade du inte mina fina .jpg-er? :P

Cis-j
0

#30 nu har jag skickat ett mail till dig! och mailadressen får du ju automatiskt ;)

Hoppas jag har gjort rätt nu bara då, och jag hoppas verkligen att pengarna för utställningen förs över idag…

tack! :D känns oerhört bra får jag väl säga ;)

Halloweencat
0

#32 postade anmälningarna före påsk så hoppas att de ska komma fram i tid :D

silverorm
0

#33 Ha ha jodå vääldigt tjusigt! Men lite smått att läsa..fick sitta o kisa framför skärmen.. (börjar kanske bli gammal el nåt..)Skäms

#34 Har fått din anmälan, såg fint ut!Glad

Cis-j
0

å vad bra! :) vad roligt det här kommer bli :D är helt i extas xD

silverorm
0

#35 Har du fått en bekräftelse av mig så är det ju lugnt.Glad

Cis-j
0

# 38 japp det har jag fått :D

SweGizmo
0

Kommer och kollar:) eller hjälper till. eller både och;D

Min blogg: SweGizmo.se

Thirre
0

#40 Du har inte lust att ev ställa mina råttor? I gengäld får du gosa med några rara tickade saker förutom Spirit som är chocolate. Två är syskon till silverorms kille, en är mamma till dem. Min underbara Trolla…

Letar fortfarande efter någon som kan ta hand om mina. Någon?

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

silverorm
0

#41 Jag kan ställa dina rådisar.Glad

Thirre
0

#42 Åh vad söt du är Maria! De är ju snälla.. då kan jag anmäla i lugnans ro nu.

Hur många anmälningar har det kommit på ett ungefär? Så vet jag om jag kan sitta som sekreterare/elev åt Gail eller enbart sekreterare eller kanske inte alls. Om det är sistnämnda vill jag nog testa agility. Vem är det som kommer döma där?

silverorm
0

#43 10 utställare ca, åsså dig o mig då..12 än så länge.. Jessica ska dömma agilityn, Åsa pet o då Gail standard Glad

SweGizmo
0

#41 hehe såg att Silverorm han före men jag hjälper gärna till när jag behövs för dem som är där:)

Tar förhoppningsvis med mig en kompis som vill vara med på en råttutställning, om hon har tid.

Min blogg: SweGizmo.se