Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 621 ggr
Jessie_gbg
0

Bur på gång.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har också en såndär lager hylla från Ikea, så nu ska jag iväg till hornbach o köpa grejor så ja kan göra om den till en bur. Uppdaterar senare med bilder på resultatet ;D

Bifogar en bild på deras nuvarande bur. Lite trist enligt mig.. så nu ska dom få något nytt =)

Bima
0

Vad kul, ser fram emot bilderna. :)

Jessie_gbg
0

Nu var den klar =)

Jessie_gbg
0

En bild till..

Jessie_gbg
0

Harry, Blixten och Myggan är nyfikna

Jessie_gbg
0

Myggan. Tjockis.

ThereseW
0

Härligt för dom! Jag har också ägnat mig åt burbygge idag, hmila skoj tycker iallafall jag :)

Jessie_gbg
0

oh, hur gick det då? =)

ThereseW
0

Bara bra :)

Jessie_gbg
0

härligt :)
Funderar iofs på att köpa en ny bur som inte är i trä.. Urinen har börjat dras in i träet tror jag eftersom jag inte ha behandlat trät med något. Kanske lika bra, dom har på något vänster lärt sig öppna luckan ^^.

rattmamman
0

Fin bur, smarta råttor! Du kan ju ha ett sådant där lås med en pinne som man skjuter in i stället. Det blir inte lika lätt att öppna som med en hasp.

oskila
0

Bygger man en bur med träkonstruktion är det i princip nödvändigt att lacka till döddagar. Kanske finns det andra metoder också, men det är det vanliga förfarandet. Och ändå börjar det lukta efter ett tag. Man kanske borde prova att bygga med aluminiumprofiler eller nåt istället…

rosapussbanan
0

Vad andvände du för galler!??!? Hur får man tar i det & vad kosstade det !??!? xD

Linda87
0

Jag undrar oxå var man kan köpa galler någonstans? mina råttor gnager endel så det måste vara hållbart som fasiken :P jättetacksam för tips!

Hur gör ni era fina burar igentligen, jag förstår inte :P har funderat ett tag nu på att göra en bur själv, är inte så säker på att jag klarar att göra en :(

ha det bäst alla!