(K) Furet Tower
Någon i stockholmsområdet som säljer en Furet Tower??

Jag har en furet XL bara om du är intresserad av den Katrin =)
Hälsa boysen ;)

Tycker det är dags att honorna får en också :)
Och kändes tryggare att försöka få tag på en begagnad är att få hem en till som är spräckt..hmmm..
Nä, tyvärr så är den för liten för alla tjejerna, för visst är den som halva tower!?
Vilken mobbing, bara boysen..? hehehe!
Hm, jag har en nedmonterad tower jag ev ska sälja. Dock har jag inte kvar instruktionerna >< och isåfall säljs den utan tillbehör alltså utan rör/hyllor/stegar, billigare då såklart.. Men då kanske det inte är intressant? :P

#3 men det låter ju bra! Har ju en redan, så mecka ihop den klarar jag av..nog…haha! Satt precis och tänkte köpa en ny alla fall…men då struntar jag i det. Vad kostar den?? Och vart bor du??
Hm.. Köpte den dyrt för nypris, så eftersom den är använd (den har inga gnaghål eller så men är ju inte i nyskick direkt) kanske halva priset? Skulle isåfall bli 1700.. Bor i Järfälla, nära Barkarby Outlet där vid Ikea :P

#5 Okej, men då köper jag en ny, hittade en för 1700:- men vet ju själv att dom är väldigt dyra att köpa från butik.
FrejaGna, vad kostar det om man köper delar av din bur? Typ botten
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hm haha det vet jag inte :P Men vill nog sälja hela buren och inte delar, tyvärr :/ Kan dock tänka mig att sänka litegran

Vilken färg är det??
En ny kostar ju 18-2000
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
näe min kostade 3500.. tyvärr :/ är jätteolika vad dom kostar som nya tyligen men jag letade inte så mycket när jag köpte min (för 2 år sen), och nu när jag säljer den kan jag ju inte gå efter vad andra hittar för pris, utan efter vad jag köpte den för :P
Den är grå? Tror jag..? :P
#10 beror på vart man köper, i Sverige ligger priset runt 3000 ungefär
När man köper från Tyskland kostar den omkring 1800.
Betalade 1685 för min från Tyskland (fick rabatt då en del var trasig)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Jo i butik eller från svenska sidor är den ju väldigt dyr.
Köpte min från danmark för 1900:- med porto, nu är den på Rea. Men när jag köpte min första så var den sprucken i hörnet, funkar ändå, men ändå irriterande..
#13 skrev du inte till företaget om det då? Jag fick rabatt när jag talade om att den var trasigo och skickade foto på det
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Smart..trodde jag var tvungen att skicka tillbaka den..men, men..

katrin: vet att detta inte har m tråden o göra egentligen, men från vilket företag i danmark köpte du din tidigare ifrån!?
är nämligen på jakt efter en ny jag med…..
De flesta köper sin ifrån en tysk internet sida. Går rätt fort att få hem. 2000 fast -10% om man köper första gången. Sedan gratis frakt
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#17 ja jag köpte min ena från en tysk sida, men om det v area på den danska sidan nu och dom från börjaran tog 1900kr så kanske man man tjäna liiiite grann på det! ;)