Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1060 ggr
Hualilai
0

Söker råttjejer :)

Jag är ute efter en eller ett par tjejer att utöka min flock med. Jag har för tillfället två små töser i en Brio maxi voljär så det finns gott om plats att fylla ut Flört

Jag är först och främst ute efter Siameser eller Himalayan färgade. Jag ser också gärna att dom är dumbos men det är inget krav. Ålder är inte heller så viktigt men jag ser gärna att dom är under ett år i alla fall Glad

Jag bor i Skövde så det vore super om det finns någon i närheten här eller om transport hit går att lösa, som har/ska ha en kull eller har någon råtta till övers ^^

Tack på förhand! /Frida Skrattande

XOXO//Hua~

Magda
0

har för mig att råtthjälpen har ett par riktigt vackra damer som passar precis in på din beskrivning om de inte måste vara bebbar Skrattande

Magda
0

tissla <---

denna dam fick mig sugen på att starta upp en honflock, men det räcker mer än väl med en större han flock just nu Tungan ute

Hualilai
0

Jag har faktiskt varit inne och kollat på henne! :) Men varför jag tvivlar är på grund av knölen som hon har fått.. Behöver väl inte vara något allvarligt men känns ju inte kul ta hem henne och sen börjar knölen växa och man får börja fundera på avlivning istället :/

Plus att hon finns i uddevalla och det är liiite långt att åka eftersom jag inte har något körkort :P

XOXO//Hua~

zickan
0

syster yster och lillstrumpan söker ett nytt hem också :-D. Svart roan och svart hooded. Jätte goa och har fungerat bra i ny flock.
Transport finns troligen nu med råttutställningen :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Hualilai
0

#4 Tack för svaret men dom är tyvärr inte riktigt vad jag söker efter just nu.. Jag har nog kanske snöat in mig lite väl mycket på Siames/Himalayan för tillfället :P

Men jag har bestämt mig för att göra en intresseanmälan på Tissla i alla fall och kolla om jag kan fixa transporten på något vänster… :)

XOXO//Hua~

piaca
0

5# Du har mail :)

Hualilai
0

Woho Glad

XOXO//Hua~

piaca
0

Lycka till nu med Tissla! Glad

Hualilai