Lancia får du mina pm?
fungerar pm funktionen som den ska? kommer mina pm fram?
har haft problem med försvunna pm innan så nu undrar jag om du, Lancia fått mina senaste 4 pm?
(om det är så att du bara inte hunnit svara så ber jag om ursäkt
)
tråden kan låsas igen, jag blev lite uppstressad här bara, pm:en har kommit fram 

Äh vi kan snacka sönder den med skit ;P
Vad ska ni göra i påsk ??
haha ja det kan vi gör!! bra idé kan behöva lite skitsnack efter en grymt pissig dag!! i påsk vet jag ej vad jag ska göra.. blir jag fri från min förkylning så ska jag in till min bror som ligger på intensiven..
nej nu måste jag sova!! så inget skitsnack idag..
men övriga rif får gärna klegga ner denna tråden med ngt sötslisk eller annat roligt 
så att jag kan få lite kul morgon läsning att muntra upp mig med imorgon 

Sovgott och hoppas morgondagen är bättre :)

moahaha sötsliska tråden
*smider onda planer*
Jag ska sova i påsk! 

Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till att ni besudlar en tråd med en massa snuskigheter när den bär mitt nickname i topic! ;)

jag ska spendera extra mycket tid med rådisarna under påskledigheten;) har längtat så himla länge efter de så pojkarna så nu under påsken ska de bli bortskämda med massvis med nyttigheter:D de älskar verkligen broccoli:)

När e det påsk? har jag missat nå?

Långfredag nu i veckan

Jaha vilken koll jag har XD

#12 haha yes tummen upp på din koll:D

Yes Kalla mig Mio med Kollen : )
Anledningen att jag inte har någon koll är att jag inte direkt bryr mig om religösa högtider.. Men borde ha iallafall ha liiite koll tycker man ;P

nej men man behöver ju inte hålla koll på nåt!:p varför ens hålla koll på månaderna?!:D

Jag förstår dig, hade jag själv inte jobbat på en skola, hade jag inte haft en aning om när påsken är…Så jag förstår dig.
Noll koll här med…annars..hehe
#10 Haha, de säljer ju påskägg överallt! ^^

haha..ja men dom skyltar ju med tomtar i oktober, så påsk skulle ju lika väl kunna vara i maj..hehe!
#18 Ja, i och för sig… :P

nu i påsk ska jag nog dra över till mina föräldrar och snylta lite på påskmat… och ta med massor av ägg hem till råttorna ^^
You can't spell Bitchy without Itchy
#20 smart! :-P
#8 Påsk är väl inte snuskit? Eller så är det bara jag som missat vad du ska göra i påskhelgen?
Jag var skitkass på att komma ihåg alla helger och firanden hit och dit ända tills första ungen blev 2 ungefär. Nu tjatas det konstant om julklappar, påskägg och födelsedagar.. Jag kan inte glömma nånting, det är omöjligt!
Vi ska åka till mina föräldrar på lördagen och äta massa mat :) Satsar också på att få hem en massa rester. Söndagen skulle vi ev till svärmor men jag hoppas att hon inte återvänder så snabbt från blåkulla :/
På fredag ska jag bjuda över pappa och lillebror på middag, på lördag ska jag hem till mamma och på söndag till svärmor…. Tur att man är ledig nästa vecka så man kan vila upp sig lite XD
och då blir det såklart megamycketmys med mina fina pojkar!