Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 578 ggr
MioAndTheRatz
0

Jag har köpt en Furet Tower!!

Äntligen har jag köpt en Furet Tower.

Vart väkt av en kompis som skulle iväg och köpa en ny bur till bebisarna hon ska ha ifrån mig.

Det slutar med att jag köpte en Furet tower sprillans ny i kartong, Och en Dansk varigated hane : )

Och allt för 1800

Och jag är jätte nöjd med allt.. Ska bara vänta på att allt kommer hem runt 13 tiden : )

Nu till den stora frågan, Vilka ska få bo i furet tower buren? honorna eller hanarna? jag skulle ha köpt två :(

eloize
0

aaah välkommen till tower klanen!! hihihi

hur många pojkar vs flickor har du då?

samma antal, så blir det ju svårt…. som sagt, hjärnan…. ska alltid ställa till det! ;)

MioAndTheRatz
0

Jag har efter heljen hmm låt mig räkna.

5 ev 6 honor och 7 hanar.. fast alla hanar går inte tillsammans, utan jourhemsråttorna går i en egen bur. dom är lite arga av sig..

eloize
0

humm ok, då skulle jag personligen ta flickorna!

MioAndTheRatz
0

jag med faktiskt.. men vill ju att pojarna sa bo stort och fint dom med : / jag får helt enkelt köpa en till nästa månad : P

eloize
0

ja gud ja, det finsn ju faktiskt folk som tillverkar desa burar! haha så det finns nog att få tag på en till!! haha

kan du köpa från samma ställe då, eftersom det va ett ordentligt kap!?

MioAndTheRatz
0

ja det gör ju de ; P Ja köpte den av en privat person, men hon hade 2 st till använda så jag kan säkert köpa en till av henne sen om dom finns kvar, kan säkert köpa dom ännu billigare..

eloize
0

ah fasen vad bra!

bra och billigt är bäst! haha

MioAndTheRatz
0

Japp : ) gratis är de ultimata : )

eloize
0

japp gratis är bäst!

men ibland får man nöja sej med det näst bästa! :)

MioAndTheRatz
0

Ja man kan ju inte ha allt här i livet : )

eloize
0

nepp jag menar det… mkt kan man ha, men inte allt! och hur kul vore det då!? va tusan ska man tjata om då!!? haha

MioAndTheRatz
0

Att man har för mycket grejer XD

eloize
0

hihihi ja du ser, så va det löst! bara börja spara på sej allt man vill ha!

MioAndTheRatz
0

HAHA XD Absolut

eloize
0

flest saker när den dör, vinner!! hahhaha

MioAndTheRatz
0

hahaha då kanske inte jag ska rensa bland mina saker då ;P Och kanske plocka in allt från carporten som jag ska slänge XD

eloize
0

nej jag tänker skita i rensningen av huset och garaget, åååh och boden, där ute ligger det massa små saker! mohahaha

let the games begin! haha

MioAndTheRatz
0

Menn de e ju fusk. jag bor ju bara i Lägenhet ju Skrikandes Men jag kan ta över mormor och morfars gård. Då slår jag alla med hästlängder.. Där finns det grejer, och det finns verkligen allt.

eloize
0

*lipar* mmm vi ska också flytta till gård sen! såfort vi hittar en som passar oss båda, måste va stall och verkstad på gården…. och gärna massa flera små hus! mys mys!

kommer nog kunna bli en jämn fight detta! haha ;)

MioAndTheRatz
0

Upp till kamp. Må bästa saksamlare vinne : )

eloize
0

hehhee japp verkligen! :)