Kan någon hjälpa mig?
black husky roan tror jag
då lär han blekas mer och mer med tiden
Black Huskey Roan.. Han kommer att blekas och bli ljusare och ljusare..
Han är riktigt söt : )
Hejsan!
FAT BOY är en black husky roan, roan betyder att han kommer blekas och bli silvrig sedan :)
Han är black striped roan
Black= Svart= färgen
Striped= teckningen
Roan= blekgenen som följer med teckningen som kommer att leda till att han tappar färg ju äldre han blir
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4 är han striped trots att det svarta är så brett? vart drar man gränsen där?
Det är för smalt för att vara husky i min mening. En husky ser egentligen ut som en bläsad ambk
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Förlåt om jag snor tråden lite, men hur vet man om en råtta är roan eller inte? :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.

#den är antingen husky eller striped i teckningen och har ett upp och nervänt V i ansiktet . (finns dock roans med pannfläck, en sån hade jag)+ att roan bleks med åldern=)
Qui dormit, non peccat
Jaha! jag tror jag förstår lite bättre nu i alla fall, tack ^^
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Haha, måste bara säga att jag skrattade lite när jag såg att ALLA 4 inläggen överst postades exakt samtidigt, 11.51!
Älskar mina stora små vänner..

Lika bred sadel som min Trasan, och han är enligt SRS standarddomare en striped.

black striped roan är det du har där! :)
OK. Tack för er hjälp.