Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 1664 ggr
Jessicautanqz
0

Råttpäls som rostar?! :O

Stämmer detta?

Min lilla rått-tjej Samuraj har fått ljusbruna fläckar i sin päls bak vid svansen, Vad kan detta vara? Vill bara vara säker så hon inte tänker få för sig att byta färg :P

Tacksam för svar :)

Råttkramar

//Jessica och Samuraj

Zakaraa
0

Svarta råttor rostar, trodde att min första råtta var någon brun färg men fick sedan veta att hon var en tidigt rostad svart.
Så visst rostar råttor, men jag är ingen expert så för bättre svar får du vänta på att någon annan svarar :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Allamej
0

Och om det är siameser så är dom på väg att få sin skuggning.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[kattsson]
0

Men det är väll inte bara svarta råttor som rostar? har ju sett blåa oxå :)

Zakaraa
0

#3 jo men som jag skrev så är jag ingen expert och jag har endasy haft 1 rostande råtta :) Finns säkert många fler färger som rostar

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[kattsson]
0

Jag är inte heller expert på råttors päls som rostar :) vet bara att dom kan göra det efter ett tag :)

Har en råtta som har rostat och haft det ett tag nu :)

fiffiluren
0

kankse är det råttor i den svarta gruppen som kan rosta? Alltså både blå och svarta? Samt fler, men jag vet inte om och isf hur det syns på dom???

fast det underlättar ju om du säger vilken färg det är på råttan, för som allamej säger så kan det ju mycket väl vara en siames som håller på å utvecklar sin färg?

Bild?

?????

[kattsson]
0

Jag vet att detta handlar om en Black european berkshire :) Då hon kommer ifrån mig för ett tag sedan :)

Allamej
0

Då är det rostning.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor