(s) Imre och Silje
* Födelsedatum - 1 Februari 2010
* Färg, teckning och hårlag - Agouti eubk slät
* Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v) - 9 vid födsel 9 vid avvänjning
* Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Chabo, 23 oktober 2008, 590, Agouti
* Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning - Swea 4 Februari 2009, 329, Agouti Hooded
* Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning, Att få fram trevliga sällskapsråttor, och föra vidare föräldrarnas bra egenskaper..
* Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo - Mio Wennberg
* Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
Imre - Trevlig pojke med massa bus i benen. Är framåt men ändå lite försiktig. Är trevlig i flock än så länge.
Silje - Var meningen att hon skulle stanna här, men de vart ändrade planer. Hon är en liten guldklimp i mina ögon. Hon är en speciell liten dam med stor personlighet redan. Man smälter i hennes ögon.
* Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb - 150/st reggade i SRS
* Ort där råttan/råttorna finns Hällefors, Örebro län
* Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) Yesmio@live.se (Mail el Msn)
* OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE
Den behöver inte vara låst
(Silje)
idag är bebisarna 5 veckor och alla väger mellan 90-110g och är redo att utforsa världen på egna tassar :)
Jag kommer imorgon tisdag och att åka ner till jönköping
Hällefors-Örebro-Askersund-Motala-Mjölby-Jönköping.
Kan då ta med mig en bebis, och kan mot en slant avika denna rutt om vi inte kan mötas upp påvägen : )
Nu är det bara Imre kvar som söker nytt äventyr !
Jag puttar lite för imre, jag ska till Tierp och kan då ta med honom dit!