Äntligen råttägare
Ja, nu är jag också råttägare, efter ungefär ett halvårs tjatande på mina föräldrar. Så idag var vi och hämtade henne, tillsammans med två burar, varav en är ett ombyggt dockskåp. Ni kanske såg annonsen på blocket? ^__^
Hon är helmysig, och fungerar utmärkt med voffsingen också, vilket jag trodde skulle bli ett litet problem. Men det är ju bara skönt att slippa det, och hunden har en väldig respekt för buren, men vill gärna fram och hälsa. :)
Bifogar en bild på henne, som jag fick när hon sprang runt på min säng för någon timme sedan. ;D
Grattis!=) Men har ni den ensam? Råttor är ju flockdjur, därför förstår jag inte varför det är så många som ha dem ensam.. Ska ni köpa ngn kompis åt henne?=) De kan annars bli väldigt deppiga och känna sig ensamma även om man håller på med dem varje dag.
Lycka till med din råtta iaf!=) Hon var väldigt fin!:D
Ja, just nu är hon ensam, och hon var det innan också. Men jag har tänkt att hon ska få vänja sig att bo här nu, och sedan köpa två ungar till. Förhoppningsvis kommer hon fungera med dom, annars måste jag nog göra mig av med dom, då jag inte vill ha dom i fågelburen som jag också fick med, den är inte alls rolig.
Tackar! :)

Grattis! Vilken söt liten råtta. :) Hoppas att hon kommer att fungera bra med andra råttor om du köper fler. :)

4#Åh vad roligt var de du som köpte "paradis buren"..plus råttan ;)..
Jätte söt,de var en tjej va?=)
Du har inte lust å ta lite bilder när hon är i "dockhuset"har bara sätt en bild,välldigt tufft hus=)
He he jätte söt gummsa du har.. hur gamal e hon? och hur gamal va hon när du köpte henne?
Jag vet faktiskt inte hur gammal hon är, i telefonen sa hon att hon var 1½ år, och när vi var och hämtade henne så sa ägaren att hon var 7-8 månader.. Men jag tror nog mer på det tidigare, av någon anledning.. :P
he he ok jätte söt iaf