Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 877 ggr
Dammetina
0

Hona, 4veckor å 97g tung :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min son tog kort på vår "lilla" bebishona som dragit ifrån de andra syskonen i vikt, även hanarna:) Jättesöt å jättecharmig! Lite taskig bild kanske. Finns fler söta bilder på henne under "Geografi 4 bokstäver" dock. När hon va 4 veckor vägde hon 97 gram och de andra honorna runt 80g. Hanarna vägde runt 85g. Nu några dagar senare väger hon 106g. Ett riktigt litet charmtroll!

Zakaraa
0

lite OT men när du säger "geografi 4 bokstäver" kommer jag på nått jag tänkt på :P

Jag kommer aldrig in på det inlägget. När jag försöker så kommer min "info2 upp istället (info menar jag mina PM, gästbok, personliga sajt osv)
Är det bara för mig det händer så?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

fiffiluren
0

#1 det hände mig också! Förvånad Flera gånger, men nu kan jag läsa den.

#0 supersöt tjej föresten, är någon av föräldrarna större än normalt till växten eller kanske mor- farföräldrar? Kan ju vara en ledtråd till varför hon har blivit större? Eller också växer hon bara mer än andra, det kan hända i vilken familj som helst Glad

MangoMelon
0

#1 hände samma här, till slut gav jag upp. Men nu verkar det funka!

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

sockerrattan
0

#1-3

Ni kom inte in pga ni använde Internet explorer. Hade skrivit annonsen i world o lagt in den i firefox.

En av släktingarna(pappas faster) vägde 400g när hon var fyra månader. Hon blev fet innan hon gick bort enda intresset i livet var att äta o sova!

Mia//

Dammetina
0

Hon är först av bebisarna till maten medan de andra gärna slumrar en stund till. När jag vägde henne var jag tvungen å kolla om hon inte var en hane :) men icke. En go tjej!

#4 Pappan är väl en stor kille?

sockerrattan
0

#5 Normalstor! Mens hans faster var en gigant!

Mia//

MangoMelon
0

#4 ahaa, jag gissade att det var nåt sånt jo ! men nu funkar det ju o det är huvudsaken :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se