Råttor iFokus

Råttor

Etiketttransporthjälp
Läst 1389 ggr
Nicciz
0

Transporthjälp sökes Akut

Jag skulle behöva transporthjälp mellan Karlshamn, Blekinge och Stockholm så fort som möjligt.

För mer info maila eller prova pm

mail: nicciz.rattery @gmail.com

Nicciz
0

Självklart ges skälig ersätting för besväret.

[kalelo]
0

Ojjj… och i detta snöovädret. Det är ju fullständig kaos att ge sig ut i det, du vill nog vänta ut vädret först, eftersom man knappt kan ta sig någonstanns som människa i dagsläget. Jag har rest med tåg från Nässjö till Blekinge idag och det var med nöd och neppe man kom ner till bytet i Hässleholm med all den snön. Snövallarna är metervisa uppåt landet… där kan man knapt gå utomhus ens utan att vara livsfarlig i trafiken eller så.

Nicciz
0

Jo jag är tyvärr medveten om kaoset :( men det finns ju några tåg som går så man kan ju chansa, och hoppas på att snön försvinner snart XD

Mymlan
0

#3 Även tågen kan stanna halvvägs eller bli inställda..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

zickan
0

Tågen runt sthlm har varit inställda lite mot ett dygn sa de på nyheterna i da.
I lördags åkte jag till bålsta. 23mins resvä för att lämna av en sak.
3 tim senare skulle 4 tåg ha passerats men inget kommit. då körde min kompis från västerås och hämtade mig som tur var. inser i dag att jag inte kommit hem och fått stått på bålsta station.
Sj gick ut med att de vägrar stå för taxi eller buss. Men trafiken började rulla lite mitt på dagen under söndagen så nu går det iaf nått tåg. Ännu är flera inställda pga vädret så de få tåg som går lär vara knök fulla.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Nicciz
0

#4 Nä kan dem? Även snön försvinner fast man inte kan tro det just nu, ett snöoväder varar inte i ett helt år. För att skriva en minst lika onödig kommentar..

Framförhållning heter det, eller man kanske inte får fråga om hjälp när det är snö i Sverige? :P

[kalelo]
0

vist kan man få fråga om hjälp, men tänkte bara att om du väntar i en vecka så har nog snökaossitationen i Sverige blivit bättre. Samt att chansen att inte fastnar någonstanns med ett djur på vägen blir betydligt större.

…eller blir det panik med att vänta en vecka? Skulle ha varit bättre att fråga om hjälp en vecka framåt, när kaoset är mindre som sagt och det är mer realistiskt för många.

Bara en tanke då alltså, inte för att väcka anstöt eller så.

Verra
0

Vad är det som ska transporteras? En kompis åker från skåne någonstans och hit, med bil. Hon är inte så van vid djur men kan nog övertalas ;)

Hur bråttom är det? För hon åker nog inte nu direkt, utan kanske nästa vecka eller så…

[veralera]
0

Jag tar gärna tåget om du hjälper till å betala^^ Kan min lille få se sin farmor^^

Nicciz
0

#7 Ingen fara när jag skrev var det panik, för råttan åt knappt, nu har det lättat upp lite och hon ska utvärderas tills nästa när det finns transport. Jag tog inte illa upp av vad du skrev, kommenterade mymlans inlägg. :)

[kalelo]
0

#10 Antog det, men ville bara vara på den säkra sidan ändå.

awkward
0
Nicciz
0

Putt! Transporten gäller nu 2 små rått töser :)

awkward
0

Putt!!! Nu är det akut!

[FrejaGna]
0

Putt igen Rynkar på näsan Ingen som ska åka till årsmötet typ och åker förbi Hässleholm eller Karlshamn? :P

zyrsan
0

KANSKE. Ska kolla upp. Beror lite på om jag kan få tag på en bur att ha i STHLM (Jakan) med… Skicka mail till zyrsan@hotmail.com så att jag minns detta (är lite mkt nu)…

[FrejaGna]
0

#16 Vore verkligen underbart om det gick!! Jag bor jättenära Jakan ifall det underlättar på något sätt, i Barkarby bor jag.

Nicciz
0

Putt med en liten annan möjlighet. Karlshamn eller Hässleholm-GBG innan 9/4

wintermynta
0

#18 Jag har frågat för Fridas & din räkning

Nicciz
0

Tack!!