Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 676 ggr
WithinTemptation
0

Uzuki har lämnat oss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

F: 2009-03-04  D: 2010-03-03

Allting gick lugnt till när min pärla fick avlivas idag, dagen innan hennes 1-års dag. Hon låg på mitt bröst och jag klappade henne på huvudet och på kinderna och kände hur hon sakta slutade andas,

Sov gott mammas ängel… Tack för den tid vi hann få tillsammans. Du kommer vara väldigt saknad!

All heder åt Hässleholms djursjukhus som var så fina mot mig och visade oerhörd professionellt beteende och stor respekt….

Kiyona
0

ååh<3 Sovgott Uzuki. Alltid hemskt när någon går bort. Hoppas du mår så bra som det går iallafall! kämpa.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

WithinTemptation
0

Tack, det känns helt okej under omständigheterna. Men som sagt så är det alltid ett svårt beslut att avliva ens kompis…. Men det känns skönt att det finns folk att prata med som gått igenom samma sak…. :)

Kiyona
0

jo och aldrig blir man härdad, även om man bör tycka det. Men det är nog pga av att alla är olika individer med olika personligheter….

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Sorkland
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla flickan som ingen skulle ha. Sussa sött flickan "min" Kramar till dig Toril.

WithinTemptation
0

#4 Tack Linda. Det kan jag behöva just nu känner jag… Men jag hoppas jag kunde ge henne ett bar liv den tiden vi ändå fick ihop. Lite jobbitg och tänka på att hon skulle fylla 1 år imorgon om allt bara varit väl. "Lilla flickan som ingen skulle ha" - Hur menar du då? Skulle du inte sålt henne egentligen eller var det ingen som ville ha henne?

Sorkland
0

Du vet ju redan, men andra kanske med vill veta om den lilla flickan ingen skulle ha. Vi var ett gäng som tingat bebisar från Finland och det lilla misstaget upptäcktes tillbaka på båten att en liten svart tjej kommit med som ingen hade tingat. Snälla jag behöll henne istället för den Fawn kille jag skulle ha haft.

MangoMelon
0

Åh vad hände med Uzuki ? :( Beklagar iaf …

Jag kan vidarebefodra det åt uppfödaren, hon vill säkert veta om saken..

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

WithinTemptation
0

Uzuki blev allt mer aggressiv både mot mig och sin kompis. Jag fick inte hantera henne knappt och helst inte pilla på Tesa heller. Mot slutet gjore hon utfall mot buren när jag bara gick förbi den….

MangoMelon
0

#8 Usch, så tråkigt.. Jag ska vidarebefodra det till uppfödaren iaf, så hon vet om saken.

Beklagar!

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se