Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 619 ggr
thildatessie
0

omplaceringsråttor sökes!

Jag känner att jag skulle vilja ta några omplaceringsråttor, skulle kännas så bra att man har hjälpt till sammtidigt som man får en go´vän :)

vore bra om bur osv följde med då jag inte har det, annars får man ju fixa det lite akut.

Vill att de ska finnas någonstans mellan borås och Varberg då det i princip är det längsta jag kan åka.. OM nu inte mina föräldrar vill köra, vilket jag inte tror..

vill verkligen ha råtta nu när jag har läst på en massa och har hunnit bli sugen på det! Vill inte köpa i djuraffär då vissa säger att det inte är bra (en del har ju fått jättebra och friska råttor därifrån men..) tänkte att jag ska kolla i en som jag brukar va i i Varberg. djurmagazinet, och se om de ser friska ut osv. sen får jag se.

har tidigare hittat 3 omplaceringar men fick sedan reda på att de inte finns kvar där längre..

jag lovar att detta hemmet skulle bli ett livslångt då jag alldrig skulle kunna tänka mig att lämna bort ett älskat djur! Vill helst ha 2 eller fler honor men hanar går med bra :) såå om någon skulle ha några omplaceringar eller känner någon som har ev har sett på blocket eller liknande så hör av er! :D