Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 985 ggr
Mysnosar
0

Tre underbara honor säljes

Shrek, tingeling och Liten lily säljes.

•Födelsedatum: Shrek och tingeling är födda den 9 dec, deras mamma Liten lily är född April 2009

•Färg, teckning och hårlag: Liten Lily är en Black striped roan, slät, Shrek som är hennes dotter är en varigated missmarked , slät och tingeling som är dotter till liten och syster till shrek är en black husky roan, slät. Alla är toppörade.

•Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): runt 130 gram för shrek och tingeling och liten lily vägde runt 350 gram då hon avvänjdes , ( väger nu 415 gram)

•Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Fader till Liten Okänt, Fader till shrek och tingeling är Bobby bravader, en silver black hooded, väger nu 765 gram

•Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Moder till liten okänt, och moder till shrek och tingeling är liten, som är en black striped roan, väger nu 415 gram

•Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Säljes på grund av förra ägaren fick allergi och jag själv ska minska ner till en flock på hanar.

•Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo: Liten lily kommer från en privatperson och uppfödare till hennes döttrar är jag alexandra.

•Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Shrek och tingeling bodde tidigare i göteborg hos en trevlig tjej som började träna agility med de, sen utvecklade hon en allvarlig allergi för de och jag fick ta tillbaka de, Shrek och tingeling är jättegoa och pussiga precis som sin mamma. De funkar jättebra i flock och är väldigt vänliga råttor som knastrar och myser. Liten lily är en väldigt framåt tjej som är mamma till shrek och tingeling, hon älskar att pussas och att utforska allt, sitter hon på axeln drar hon sig inte för att hoppa till något hyffsat nära:D Alla funkar jättebra i flock.

**•Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb:
**Symbolisk summa på 200 kr för alla tre råttorna. Råttorna är ej registrerade i SRS.

•Ort där råttan/råttorna finns: Ullared, Halland.

•Telnr, epost och alternativa kontaktsätt: PM, maila på tussilago_me@hotmail.com eller ring på 0760487446.
**
•OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE:** Ej låst.

• Övrigt: Det är alltså jag som haft Liten lily hela tiden och bebisarna hade jag när de var små men sen såldes de alltså till denna tjejen som blev allergisk och nu inte kan ha de kvar, men jag tar hem de för att jag känner att jag kanske har lättare att hitta ett bra hem till dessa fina tjejer. Och det är min uppgift som uppfödare till dessa tjejer och ägare till mamman att se till att de får det bra.

Love-
0

finns det bilder på dem?

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Mysnosar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja det finns det, jag kan lägga ut nedan..

Mysnosar
0

okej just nu krånglar internet men det kommer fler bilder

Mysnosar
0

har även två honor till om det finns intresse men det ligger inte ute en annons än, en hona ska komma hit tillfälligt, hon är vit med ljusbruna inslag enligt den förra ägaren men eftersom jag inte sett henne vet jag inte riktigt hur hon menar, och så är det rut då.

Men är du intresserad rosalie?

Love-
0

#4 var bara nyfiken på hur dem såg ut alltid kul att veta

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

rebecka123
0

vem är den svart vita råttan som sitter på sidan om den svarta? kan man köpa bara en råtta? :)

Mysnosar
0

vad menar du nu? den ena är en husky och den andra är en varigated missmarked. vilken menar du?… har du råttor sen innan?

rebecka123
0

ja jag har råttor sen innan…jag menar vad dom heter vem är lily ex?

Mysnosar
0

förlåt vad jag är dum:P hehe den varigated missmarked som tittar ut genom kokosnöten är shrek och den huskyn är tingeling.

Mysnosar
0

detta är liten.

rebecka123
0

okej då vet jag..vilka sötnosar du har :D

zickan
0

Fler bilder kanske. Brukar hjälpa att få intresserade.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mysnosar
0

jo jag vet zickan men internet krånglar till och från för mig:/ kan inte lägga in bilder..

zickan
0

ah det ligger ännu strul på iFokus :-(

Du har ju mig på msn. Skicka över nått kan jag lägga upp om du vill.

Mysnosar
0

ah super snällt:P

zickan
0

*

zickan
0

Hittade felet i att du inte kan ladda upp. Dina bilder är för stora. Kunde inte heller först

zickan
0

*

AnnaRamnemark
0

Har en Glad nyhet!!!!!!!!

Jag har tagit med dom hem till mig, alla 3 =)

Inlägget är låst för nya kommentarer