Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 744 ggr
Liingefors
0

Två underbara hanar till salu! <3 :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska snart börja gymnasium och känner att jag tyvärr inte kommer ha tid för råttorna så har nu bestämt mig för att sälja dom :( :) <3

Den ena hanen heter Blixten Mc'queen, Han fyller två den 20 maj. Han köpte jag av en uppfödare i typ oktober år 2008 :) Jag vet tyvärr inte så mkt om hans föräldrar och sånt men jag vet att han aldrig har bitit någon och är jätte jätte snäll! :) Han är brun/vit toppörad :) Han älskar att äta och sova hehe <3

Den andra hanen heter Edward Emmet, Han fyller ett den 30 maj. Han köpte jag av en uppfödare i agusti/september förra året :) Hans föräldrar vet jag heller inte så mkt om men jag vet att han heller aldrig bitit ngn och också är jätte jätte snäll! :) Han älskar att busa! :) Han är vit med röda ögon och lite begie på nosen :)

Ingen av dom har någonsin varit sjuka men har vaccinerat Blixten mot skabb för en annan råtta hade förmodligen det för något år sedan :)

Säljer dom med bur för 800:- Vet ej märket på buren men kan lägga in en bild så får ni se själva :)

Finns i ödeshög som ligger i Östergötland! :)

De är bara fråga om de e något mer ni vill veta! :)

sofie.lingefors@hotmail.com

Kram// Sofie, Edward och Blixten!! <3 ;)