Två kullar hos granathens
Nu är det bestämt, jag kommer att få två kullar hos mig i mars om allt går planenligt. Parningar kommer ske snarast.
Trollbunden (ci) + Shannaras Jordrök (s/ba eubk)
Ladugårdens Stor sötväppling (ag) + Ladugårdens Spirit of Azuregos (s/cc)
Om jag hade haft tiden med mig hade jag försökt tajma dessa kullar i samband med Stora Vår och valt att ha några veckor mellan dem men så kommer det inte bli.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

De kommer heller inte hinna bli leveransklara till utställningen i Göteborg tyvärr.. Om parningarna tar snarast, honorna väntas brunsta om två dagar, blir kullarna leveransklara vecka 17 ca.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
Berätta mer och visa bilder! :)
Ja, gärna bilder :)
(och så fick jag ett märe i tråden här också ^_^)

Det känns som om jag har bombat denna sida med bilder på sistone och de som nämna finns med på dem förutom Jordrök. Vad vill ni veta? Jag har skrivit mycket om Trolla och hennes tidigare kull innan och där känns det som om det är uttömt. Spirit har också blivit omdiskuterad när jag parade honom med Cera, blev dock inget.
Söta är söt. 
Jag skall nog sätta mer på pränt men nu är det dags för min eftermiddagsvila då hjärnan har stängt ner.