Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 1087 ggr
KexChoklad
0

R.I.P mina älskade små änglar <3

Jag hade satt mina små råttor på foderhem i några månader i en välldigt stressig period , jag och hon som tog hand om dom hade bestämt att till jul kommer dom hem till mig igen.. Tyvär gick det inte så.. Igår fick jag smset :Jag har avlivat dina råttor!.. Jag förstår inte Gråter , varför , varför varför ??? Dom var helt friska.. hon kunde ringt mig ju .. mina älskade små vänner finns inte mer :'(

R.I.P Bella , Doris och Kiara <3 förevigt saknade o älskade <3

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Adra
0

Jag beklagar verkligen sorgen! *kram* Jag är själv fodervärd för två råttkillar (har totalt fyra stycken dock) och jag har väldigt god kontakt med ägaren. Förstår inte varför man inte kan prata om saker och ting innan man tar sådana hastiga beslut. :(

Geten
0

Meh.. Förvånad Hur kan man göra nåt sånt??? Ursäkta men va är det för en människa som gör nåt sånt. Man kan väl inte bara avliva nån annans råttor utan att prata med ägaren först.

Nä usch , vart riktigt arg och lessen när jag läste det. Skrikandes

*tröstkramar till dej*

KexChoklad
0

tack ska ni ha! jaa det känns riktigt oansvarigt.. mår så himmla dåligt

// Elin

mikeiko
0

Fy F*n. Bad form. :(

Beklagar.

Ricko
0

Nä men gud så elakt! Tycker du ska ringa och prata med henne. Hon verkar inte riktigt frisk :O Beklagar * Tröst kramÄ

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

zickan
0

Fysatan.. Sinnesjuk människa. Slå in skallen på henne och kräv ersättning!! Lindrar inte sorgen men en sådan person måste läxas upp. Så gör man inte utan tillstånd!

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Devo]
0

Men kan det inte vara så att hon ville behålla dem och ljugit om att hon avlivat dem…

Liingefors
0

nej men gud va arg man blir!! Kanske är så som nr #7 säger tyvärr, eller har du pratat med människan?

Ger dig en massa kramar i luften! :)

Kram!!

Dressan
0

tror det som 7# säger.. det låter lite som det..om det nu är så att hon har avlivat dem.. så undrar jag varför hon gjorde det.. .. man kan inte bara ta dö på någon djur bara sådär O.o.. helt sjukt.. skulle det vara mina djur.. skulle jag åkt hem till henne och fått ett sånt j*vla damp på henne.. USCH! hoppas hon får igen för det där!

*bamsekram* hoppas att all blir bra.. och att hon inte har avlivat dem!.. så du kan få tebax dem igen

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

KexChoklad
0

tack ska ni ha <3 har ringt o allt men hon svarar inte..

// Elin

Ricko
0

Testat doltnummer? :) Går inte detta att anmäla eller?

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Dressan
0

vet ej.. men det tror jag.. man kan iaf försöka :)

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

hus-musen
1

Du vet väl vart hon bor om hon har hand om dina råttor? Åk dit och prata med personen.

Qui dormit, non peccat

mieeow
0

håller med #13 åk till och tvinga henne att prata med dig, när du väl är där så kanske du kan se om det är så att hon ljög och att de lever? Hoppas!

Om inte så blir jag så jävla förbannad, dålig stil!! fyfan, förlåt mitt språk men herregud? aargh!

Styrkekramar till dig! <3

[veralera]
0

Hur har det gått?

nello4ever
0

Usch vilken hemsk människa kan göra något såntGråter Hur gick det?

OttoIsTheShit
0

fy .. sånna personer ska få veta att de lever . *tröstkram*

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Tislan
0

Fy tusan. Du måste åka dit om du kan.

nello4ever
0

Hur gick det ?! Usch åter igen HEMSKA MÄNNISKA!!

mieeow
0

Tell us! hur har det gått?