Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 713 ggr
Thirre
0

Rastlös.. OT men ändå inte

Jag sitter här och har inte sovit sedan halv sex i går morse. Den natten kanske jag kunde plocka ihop ett par timmars sömn om man räknar ihop de femtonminuterspassen jag sov.. Nätterna innan det såg ungefär likadant ut.. Jag är alltså egentligen väldigt övertrött men kroppen har reagerat med att bli pigg, till och med skallen då jag funderar på att skriva ned de led jag har bakom min linje…

Jag skulle vara väldigt tacksam om någon kan tipsa mig om hur jag skriver en tabell som sträcker sig så många led bakåt, kanske nio-tio.. Tänkte även rota fram i mina pärmar om de kullar jag har haft under åren och skriva ner info om dem på min hemsida. Men så kommer vi till det där problemet att jag inte alls är datakunnig gällande vissa ting… Och har inte tålamod att skriva ner sådant egentligen, men vad skall jag göra? Jag ska ta det lugnt idag och kikade i mina äldre pärmar.. Fick lite lust att göra detta och då är det nog bara att passa på eftersom den lusten aldrig infinner sig annars.

Att webs dessutom är seg och ibland hänger sig gör att man drar sig för att skriva längre ting, gjorde det nyss och då hängde sig datorn. Allt bara POFF! borta…

Tips någon/några?

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Thirre
0

Nu har det dock kommit upp början på min uppfödning på hemsidan, de kullar som togs innan jag började med den linje jag försöker ha igång nu. Iom att de är fortfarande aktuella funderar jag på att lägga upp längre led och mer info än det jag har skrivit hittils på de andra.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..