ovetande vanor?
Ja, alltså.. När ni har era råttor på axeln eller gosar med dom. Finns det något speciellt ni alltid gör även om ni inte tänker på det? xD
Som jag, alltid när jag har råttorna på axeln så tar jag alltid deras svansar under näsan som en mustasch.. Som man alltid gjorde med håret när man var liten :D
Och varje gång jag har Sam med mig så måste jag borra in näsan i hans mage och blåsa försiktigt, precis som man gör med små barn xD det är bara sånna knasiga saker som jag gör utan att tänka på det
min mamma och lillasyster påpekade dom här sakerna för mig idag och nu inser jag att dom har rätt ( sitter med en svans under näsan just nu, hahaha :D)!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jag brukar snurra på svansen mellan fingrarna, så som man kan göra med håret om ni förstår vad jag menar :P
Gör säkert fler saker utan att veta om det
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Brukar sitta och pussa på svansen om jag har nån råtta på axeln, och som #0, göra svansmustasch :D

Brukade göra som #1 när jag hade råttor. Råttsvansar är hemskt lockande att leka med :P

Haha ja svansen pillas det ofta med.. =) förstår inte folk som har råttskräck och tycker att svansen är värst..
Brukar stryka med näsan i pälsen ^^ sedan svansen gosas det en hel del med ^^
hahaha svansen verkar vara populär :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#4 min mamma var inte förtjusta i råttor då vi skaffade våra första och det var mestadels pga svansen. Den liknade skinnet på en orm för mycket ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
jag brukar tjoffsa upp dom som en boll i handen och låta dom sitta där tills dom blir less :3 och sedan gnugga näsan mot deras mage xD